اخبار روز سینما جهان

عینک عجیب و غریب جنیفر لوپز خبرساز شد!/عکس

در ادامه می توانید عکس جدید جنیفر را در هفته مد مردانه پاریس را مشاهده کنید.


جنیفر لوپز بازیگر محبوب و مشهور هالیوود با استایلی منحصر به فرد و شیک مهمان شوی مد شی پارلی در هفته مد مردانه پاریس بود.

 

عکس جنیفر لوپز در هفته مد پاریس

این ستاره 54 ساله با استایلی که از آیتم های مختلف برند شی پارلی تهیه شده بود جلوی دوربین عکاسان ژست گرفت. یک بلوز یقه اسکی سفید، جوراب شلواری مشکی ضخیم و یک کت سفید حجیم و تزئینی استایل جنیفر را ساخته بود. کمربند پهن طلایی رنگ، کفش پاشنه بلند مشکی با تزئینات طلایی، عینک طلایی خاص و کیف مشکی کوچک با طرح و تزیین چشم و بینی و دهان طلایی از اکسسوری ها و تکمیل کننده این تیپ بود. جنیفر برای شرکت در این مراسم موهای خود را به حالت باب کوتاه کرد و حالتی خیس به آن داد. گوشواره های طلایی امضای او نیز با سایر قسمت های ظاهر او هماهنگ بود.

عینک عجیب و غریب جنیفر لوپز خبرساز شد!/عکس

عینک عجیب جنیفر لوپز جنجالی شد/ استایل خاص جنیفر همه را شوکه کرد + عکس

بیوگرافی جنیفر لوپز

جنیفر لوپز در 24 جولای 1969 در نیویورک متولد شد. او خواننده، بازیگر و نویسنده است. لوپز در سال 1997 با فیلم سلنا به ویژه در صحنه های مربوط به موسیقی و خوانندگی درخشید تا اینکه پس از پایان فیلم آهنگ Vivir Sin Ti را به زبان اسپانیایی منتشر کرد. او تا مقطع دیپلم درس خواند، اما در ترم اول دانشگاه را رها کرد تا اینکه وارد کلاس رقص شد و در بازیگری و خوانندگی سرآمد شد و اکنون یک دختر و یک پسر دارد. او در سال 2001 زمانی که 32 سال داشت خواستگاری کرد یکی او نام مستعار جی لو را از بین طرفدارانش انتخاب کرد و دومین آلبوم خود را با همین نام منتشر کرد.

 

مائده امین الرعایا

مائده امین الرئیا هستم کارشناس محتوا و از جذابیت های یک روز و یا حتی یک ساعت در زندگی برای شما مینویسم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا