اخبار روز سینما

عکس/ یوسف صیادی بدین ترتیب یاد این بازیگر تازه درگذشته را زنده کرد

یوسف صیادی عکسی به یاد شهرام عبدلی، بازیگر تازه درگذشته منتشر کرد.

پی ام آپ امروز یوسف صیادی بازیگر طنز سینما و تلویزیون با انتشار عکسی از سالن گریم در کنار شهرام عبدولی یاد و خاطره این هنرمند تازه درگذشته را گرامی داشت.

یوسف صیادی یاد شهرام عبدلی را زنده کرده است.

یوسف صیادی و شهرام عبدلی در سلمان فارسی

تسنیم: یوسف صیادی بازیگری است که بیشتر مخاطبان با کمدی های مهران مدیری به یاد دارند. صیادی نقش مهم و جدی در کارنامه او دارد. نقش امیر مسعود در «معمایی شاه» که تعجب بسیاری را برانگیخت.

پسر اول دکتر وزیری که به نوعی قهرمان داستان بود. به طوری که همه فکر می کنند او عقب مانده است، اما در موقعیت های مختلف فحش هایی به زبان می آورد که باعث تعجب خانواده و اطرافیانش می شود.

ایفای این نقش نشان می دهد که با این انتخاب داود میرباقری باید منتظر نقش متفاوت دیگری در سریال سلمان فارسی باشیم. چون قرار است در سکانس های باقی مانده «بیزانس» نقش یک کاروان ران را بازی کند.

گفته می شود به زودی این سکانس ها در آب های سرد دماوند جلوی دوربین کارگردان این مجموعه تلویزیونی بزرگ می رود.

اما با تمام این توضیحات در آستانه شروع فصل ایرانی سریال سلمان فارسی بحث حضور بازیگران سریال مختارنامه در این پروژه داغ شده است.

نام رضا کیانیان، شهرام عبدولی، محمدرضا شریفی نیا، حسن پورشیرازی، مهدی فخیم زاده، عنایت شفیعی، محمد فیلی، فریبا کوثری، جعفر دهقان، بهرام شاه محمدلو، ویشکا آسایش، شهرام حقیقت دوست و محمد صادقی ذکر شده است.

توضیح عکس/ یوسف صیادی بدین ترتیب برای اولین بار در صبح یاد و خاطره این بازیگر اخیراً درگذشته را زنده کرد. ظاهر شد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا