اخبار روز سینما

عکس پاییزی بهنوش طباطبایی در کاخ سعدآباد زیباست مگه نه ؟

اینستاگرام بهنوش طباطبایی با انتشار عکسی از وی در کاخ سعدآباد به روز شده است. بهنوش طباطبایی در 27 اردیبهشت ماه وی در سال 1360 در یوسف آباد تهران به دنیا آمد. خانم طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون است که فارغ التحصیل دکترای روانشناسی بالینی و لیسانس مهندسی کامپیوتر است.

عکس گرفته شده بهنوش طباطبایی در کاخ سعدآباد

عکس گرفته شده بهنوش طباطبایی در کاخ سعدآباد / سبک زمستونی بازیگر محبوب + عکس

شغل دوم بهنوش طباطبایی

او بازیگری را با گذراندن دوره بازیگری در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران آموخت و در ۲۲ سالگی با بازی در سریال مسافر هندی به شهرت رسید. خانم طباطبایی به غیر از بازیگری در دانشگاه پیام نور روانشناسی نیز تدریس می کند.

جوایز بهنوش طباطبایی

این بازیگر پس از ایفای نقش در فیلم ماجرای نیمروز 2: سرخ خون، نامزد بهترین نقش اول زن از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در سال 1396 شد.

خانواده بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی او فرزند دوم خانواده است و یک خواهر بزرگتر به نام تینوش دارد. پدرش سید ناصر طباطبایی، کارشناس عمران در وزارت مسکن و شهرسازی سابق و وزارت راه و شهرسازی فعلی است. مادرش هم معلم بود. خانم طباطبایی در دبستان همکلاسی مهرآوه شریفی نیا بود و با دیدن بازی او در فیلم دزد عروسک ها (1368) به بازیگری علاقه مند شد و از سال 1372 شروع به یادگیری بازیگری کرد.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا