اخبار روز سینما

عکس: کشف حجاب شقایق دهقان در مراسم مختلف

به تازگی عکس هایی از کشف حجاب شقایق دهقان در مراسم های مختلف در رسانه ها در حال پخش شدن است که حواشی زیادی را برای او داشته است.

اخیرا خبر بی حجابی شقایق دهقان در رسانه های مختلف بحث داغی را بین کاربران ایجاد کرده است. گویا حجاب نامناسب شقایق دهقان در مراسم های رسمی بیشتر دیده می‌شود. در ادامه نمونه تصویری بد حجابی شقایق دهقان در مراسم فرهنگی را خواهید دید.

کشف حجاب زن دهقان در مراسم مختلف.

شقایق دهقان بازیگر طنز تلویزیون ایران است. او همسر مهراب قاسم خانی نویسنده مشهور تلویزیون است، آنها در جریان سریال پاورچین به کارگردانی مهران مدیری با هم آشنا شدند که اخیراً شایعات زیادی در مورد جدایی آنها در رسانه ها ایجاد شده است. شاید برهنگی شقایق دهقان نظر بسیاری از کاربران در رسانه ها را به خود جلب کرده است.

تصویری از حجاب نامناسب شقایق دهقان در مراسم رسمی را در زیر مشاهده می کنید:

عکس: کشف حجاب شقایق دهقان در مراسم مختلف

برهنگی شقایق دهقان

بدحجابی شقایق دهقان در یک مراسم فرهنگی

شقایق دهقان کار هنری خود را در سن 17 سالگی آغاز کرد. شقایق دهقان دارای یک فرزند پسر به نام نویان قاسم خانی است. شقایق دهقان همسر سابق مهراب قاسم خانی است. شقایق دهقان در سریال نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی در برنامه نوروزی نقش آفرینی کرده است. شقایق دهقان در چهارمین روز از اسفند 57 در لان گسین آلمان متولد شد.

شقایق دهقان در 23 فوریه 1979 در گیسن آلمان متولد شده است و هم اکنون 39 سال دارد. شقایق دهقان سه ماه بعد از تولدش، همزمان با اتمام تحصیلات پدرش به همراه خانواده به ایران بازگشت؛ خانواده آن‌ها به مدت تقریبا ۶ سال در شهرستان ساری از شهرهای شمالی ایران ساکن شدند و سپس به تهران آمدند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا