اخبار روز سینما

عکس: چهره جدید نیوشا ضیغمی بعد از جراحی زیبایی

اخیرا تصویری از چهره جدید نیوشا دیغمی بعد از جراحی زیبایی در رسانه های مجازی فارسی پخش شده است که برای این بازیگر خوش تیپ ایرانی حواشی زیادی را به همراه داشته است.

آخرین اخبار در مورد چهره نیوشا دیغمی بعد از عمل تغییر می کند از رسانه های مجازی فارسی پخش شده است. شاید عمل زیبایی نیوشا ضیغمی سروصدای زیادی در فضای مجازی از سوی کاربران ایجاد کرده است. در زیر تصویری از چهره جذاب و جدید نیوشا ضغمی بعد از عمل خواهیم دید.

چهره جدید نیوشا دیغمی بعد از جراحی زیبایی

نیوشا ضیغمی این بازیگر سینما و تلویزیون تصویر جدیدی از خود در اینستاگرامش منتشر کرد. نیوشا دیغمی یک بازیگر ایرانی است. نیوشا دیغمی متولد تیرماه 1359و متاهل و دارای یک دختر است.

نیوشا ضیغمی وی فارغ التحصیل رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی است. نیوشا ضیغمی او تمامی عکس های مشترک با همسرش آرش پولادخان را از اینستاگرام پاک کرد و شایعه جدایی از همسرش را به راه انداخت.

تصویری از چهره جدید نیوشا ضیغانی پس از عمل را مشاهده می کنید:

عکس: چهره جدید نیوشا ضیغمی بعد از جراحی زیبایی

عمل زیبایی نیوشا دیغمی

نیوشا ضیغمی سابقه تهیه کنندگی دارد. نیوشا ضیغمی بعد از عمل جراحی تغییر زیادی کرده است. نیوشا ضیغمی در یک سالن زیبایی سرمایه گذاری کرده است.  زمزمه هایی از بارداری نیوشا ضیغمی آنچه به نظر می رسد درست است منتشر شده است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا