به گزارش خبرنگار خبر قرمزجکی چان و سیلوستر استالونه دو تن از بزرگترین و تاثیرگذارترین مردان هالیوود هستند. اگرچه این دو بازیگر در طول دوران حرفه ای خود ناکامی های زیادی داشته اند، اما همیشه توانسته اند بر تمام موانع سر راه خود غلبه کنند.

این باعث شده است که آنها در صنعت فیلم نام آشنای داشته باشند که برخی دوست دارند.

این دو دوست قدیمی هستند و همیشه به هم تبریک گفته اند. با این حال، آنها شخصیت های کاملاً متفاوتی دارند. آنها علاوه بر ظاهر، اندام و تجربه، تفاوت هایی دارند که ممکن است طرفدارانشان را شگفت زده کند.

چان و استالونه به عنوان بازیگران نمادین، متضاد قطبی هستند، اما به بهترین شکل ممکن با هم متحد می شوند.

جکی چان و سیلوستر استالونه تقریباً هم قد هستند

جکی چان و سیلوستر استالونه از نظر فیزیکی بسیار متفاوت هستند. این تفاوت تنها به ظاهر آنها مربوط نمی شود، بلکه فیزیک فردی آنها نیز متفاوت است.

استالونه مرد بزرگی است که در کنار همه ستاره های هالیوود بزرگ به نظر می رسد. با توجه به اینکه وزن زیادی دارد و بدنش بسیار حجیم است، قدش بلندتر به نظر می رسد. از طرفی جکی چان نقطه مقابل استالونه است.

چان یک رزمی کار آموزش دیده است که می تواند هر کسی را با حرکات باشکوه خود شگفت زده کند. با وجود تمام این مهارت‌ها، این بازیگر چهره ظریفی دارد که او را بسیار کوتاه‌تر نشان می‌دهد. وقتی این دو با هم مقایسه می شوند، ممکن است به نظر برسد که استالونه بسیار بلندتر از جکی است، اما این درست نیست.

قد سیلوستر استالونه 175 سانتی متر و قد جکی چان 174 سانتی متر است. بنابراین در حالی که ممکن است فکر کنید که این دو تفاوت ارتفاع زیادی دارند، اما در واقع تقریباً یک قد هستند.

عکس قدیمی جکی چان و سیلوستر استالونه بسیاری از طرفداران آنها را شگفت زده کرد

دوستی جکی چان و سیلوستر استالونه

جکی چان و سیلوستر استالونه برای مدت طولانی با هم دوست هستند. در واقع اولین باری که چان در زندگی واقعی اسکار را دید در خانه استالونه بود. اگرچه انتظار نمی رفت که این بازیگر هرگز برنده اسکار شود، اما این جایزه به عنوان افتخاری برای یک عمر کار در هالیوود اهدا شد.

استالونه همچنین نقش مهمی در حرفه چان در خارج از هنگ کنگ داشت. ستاره فیلم راکی ​​زمانی که نتوانست نقش خوبی در صنعت سینما پیدا کند به بازیگر ساعت شلوغی انگیزه داد. این دو اغلب با محبت از یکدیگر صحبت کرده اند.

آخرین اخبار چهره.

  • جنجال جدید بریتنی اسپیرز و سام اصغری بر سر حضانت سگ
  • آزار و اذیت نامزد سابق رونالدو با میم های CR7; ایرینا شایک و مشکلاتی که پایانی ندارند!
  • آنجلینا جولی و در انتظار یک مرد ایده آل!
  • عجایب هفتگانه حسین تهی; از رهبر کودتای آیسان اسلامی تا همکاری با دریک و ستاره کشتی
  • کیم کارداشیان و کانیه وست; آیا سلبریتی مشهور هنوز درگیر رابطه قبلی خود است؟
  • تعهد مادام العمر کریستیانو رونالدو به جورجینا رودریگز; 107 هزار دلار در ماه!
  • کریستینا آگیلرا در دیزنی لند خبرساز شد. تصویری عجیب از خواننده معروف!

انتشار عکس قدیمی باورنکردنی جکی چان و سیلوستر استالونه; حقیقتی عجیب از دو اسطوره فیلم اکشن! اولین بار در سرخ نیوز پدیدار شد.

برگرفته از رسانه سرخ نیوز

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *