اخبار روز سینما

“علیرضا نیکبخت” نسبت به وخامت حال محسن ابراهیم‌زاده واکنش نشان داد!/ عکس

علیرضا واحدی نیکبخت، پیشکسوت تیم استقلال با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود به جنجالی های اخیر محسن ابراهیم زاده واکنش نشان داده است.

انتشار ویدئوهایی از کنسرت اخیر محسن ابراهیم زاده خواننده پاپ کشور در ارومیه صبح امروز با جنجال های زیادی روبرو شده است.

ظاهرا محسن ابراهیم زاده دچار مسمومیت ویروسی شده و حتی اولین جلسه کنسرت را به سختی اجرا کرده است. اما پس از آن و با وخامت حال این خواننده مشهور، کنسرت نیمه تمام به پایان می رسد.

"علیرضا نیکبخت" نسبت به وخامت حال محسن ابراهیم‌زاده واکنش نشان داد!/ عکس

البته این اتفاق ناراحت کننده جنجال گسترده ای را به همراه داشته است. زیرا اکثر افراد حاضر در اتاق قبلاً درخواست بازگشت بلیط خود را داشته اند.

اما در مواجهه با این وضعیت، برخی از افراد مشهور با ارسال پیام هایی برای این هنرمند خواستار بهبودی شده اند.

در همین رابطه علیرضا واحدی نیکبخت ستاره سابق آبی پوشان با انتشار ویدئویی مشترک در اینستاگرام خود خطاب به محسن ابراهیم زاده نوشت: محسن عزیز برایت آرزوی سلامتی دارم.

 

محسن ابراهیم زاده خوشحال نیست!

به گزارش پی ام آپ؛ با توجه به انتشار تصاویر شرایط وخیم محسن ابراهیم زاده، خواننده جوان پاپ در حاشیه برگزاری کنسرتش در ارومیه، اطلاعات جدیدی درباره وضعیت سلامتی این هنرمند پرحاشیه منتشر شده است.

طبق گفته پزشک معالج، عامل اصلی بیماری ابراهیم زاده، مسمومیت شدید ویروسی بوده است. به عبارت دیگر، مسمومیت ویروسی مسئول وضعیت بیماری و خطرناک بودن آن بوده است.

بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی، نیز در یک خبر جدید از توییتر خود اعلام کرده است که عفونت وارد خون محسن ابراهیم زاده شده و این عفونت خطرناک است.

در حال حاضر، اطرافیان این خواننده در حال تدارک انتقال او به بیمارستانی در تهران هستند. از این رو، برگزاری کنسرت تهران این خواننده در حال حاضر در هاله ای از ابهام قرار دارد.

برگفته از رسانه وقت صبح

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا