اخبار روز سینما

عکس همسر فرزاد فرزین بالاخره منتشر شد


به گزارش شمانیوزفرزاد فرزین متاهل و همسرش شیوا کاکاخانی فرزاد فرزین نیز بازیگر و خواننده است. مشخص است که فرزاد فرزین در برنامه های تلویزیونی «ماه عسل» و «کوله پشتی» بازی کرده است. فرزاد فرزین در فیلم پسران آجری و کنسرت روی آب بازی کرد. فرزاد فرزین چشمات با آهنگی زیبا و خوش صدا سعی در جلب توجه شنوندگان خود داشت و طرفداران خود را تحت تاثیر قرار داد که در ادامه می توانید این آهنگ را با متن آن بشنوید.

ویدئویی از لیندا کیانی در کنسرت فرزاد فرزین منتشر شد و حضور این بازیگر در فضای مجازی دست به دست شد. در زیر می توانید این ویدئو را مشاهده کنید:

فرزاد فرزین در سال 1364 در فیلم پسران آجری به کارگردانی مجید قاری زاده نقش خواننده را بازی کرد. وی همچنین آهنگ تیتراژ فیلم سوپراستار به کارگردانی تهمینه میلانی را در سال 1366 ساخت. دیگر اثر سینمایی او سگ های پوشالی است. او در تیتراژ میانی و انتهایی فیلم تلویزیونی سه خط موازی به کارگردانی محسن افشانی در سال 1374 در سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی بازی کرد که چهارمین تجربه بازیگری فرزین بود.

فرزاد فرزین

او فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۷ با «گروه کروز» آغاز کرد. اما به دلایل شخصی گروه را ترک کرد و روی اولین آلبوم خود (شراره) کار کرد. آماده سازی «شراره» سه سال طول کشید و آلبوم در سال 2013 منتشر شد. آهنگ های شراره توسط خود فرزاد، «یاشار صباحی» و «علی ثابت» ساخته و ارژنگ حقانی تنظیم شده است.

فرزاد فرزین

پس از آن فرزاد فرزین همکاری خود را با خوانندگان دیگری آغاز کرد و با نام هایی چون «مهدی مقدم»، «مهدی مدرس» شروع به کار کرد و با «رضا صادقی» و «امید عامری» نیز ترانه هایی خواند. وی همچنین تنظیم قطعات «امید عامری» و «مهدی مدرس» را بر عهده داشت و در آلبوم «معتصافم» «محسن چاوشی» به عنوان نوازنده، همخوان و میکسر و مستریر آلبوم خود شرکت کرد. او در این مدت چند موزیک ویدئو نیز تولید کرد که برای کارهای آینده اش با مشکل مواجه شد.

فرزاد فرزین


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا