سیر تا پیاز زندگی فریبا نادری و همسر اولش! / اختلاف سنی جنجالی خانوم بازیگر با همسرش! + عکس

فریبا نادری یکی از بازیگران قدیمی سینما و تلویزون ایران است که با بازی در سریال ستایش توانست درخشش زیادی به دست آورد. در ادامه نگاهی به زندگی او با همسر اولش می اندازیم.

مسعود رسام همسر اول فریبا نادری است که 27 سال اختلاف سنی بین آن دو وجود داشت و ازدواج آنها در شبکه های اجتماعی سر و صدای زیادی به پا کرد.

به گزارش پی ام آپ به نقل از رکنا، مسعود رسام یکی از کارگردانان خوشنام و با تجربه دنیای سینما و تلویزیون بود که سال ها به صورت حرفه ای در زمینه تولید فیلم فعالیت می کرد و آثار مهمی از جمله به همسران ، خانه سبز، دنیای شیرین دریا و مجید دلبندم را در کارنامه دارد.

این کارگردان در سال 1388 در سن ۵۲ سالگی بر اثر سرطان خون درگذشت. او همسر فریبا نادری بود که 27 سال اختلاف سنی بین آنها وجود داشت و ازدواج آنها حواشی زیادی در شبکه های اجتماعی به همراه داشت.

بیوگرافی مسعود رسام

مسعود رسام کارگردان و تهیه کننده مشهور ایرانی متولد 1336 بود که متاسفانه در 10 آبان سال 1388 در سن 52 سالگی دار فانی را وداع گفت.

آقای مسعود رسام همسر سابق فریبا نادری بازیگر مطرح سینما و تلویزیون کشورمان بوده که بعد از درگذشت ایشان خانم نادری با شخصی به نام مهرداد طباطبایی ازدواج کرد و حاصل ازدواج او یک فرزند به نام یارا می باشد.

سیر تا پیاز زندگی فریبا نادری و همسر اولش! / اختلاف سنی جنجالی خانوم بازیگر با همسرش! + عکس

علت فوت مسعود رسام

مسعود رسام 10 آبان سال 1388 بر اثر سرطان خون در بیمارستان لاله تهران درگذشت.

شروع فعالیت کارگردانی

وی در سال 1358 وارد عرصه هنر شد و کارگردانی فیلم ها و سریال های پرمخاطب را برعهده گرفت و از مهمترین آثار او می توان به سریال مجید دلبندم و تولدی دیگر و خانه سبز و همسران و سیب خنده کرد که از مهم ترین سریال های تلویزیونی در دهه 70 و 80 بود و طرفداران زیادی داشت.

اختلاف سنی ۲۷ ساله با فریبا نادری

مسعود رسام در سال 1385 با فریبا نادری ازدواج کرد. اختلاف سنی 27 ساله آنها در رسانه ها جنجال زیادی به پا کرد.

ازدواج انها در حالی رخ داد که آقای رسام قبلا یک اززدواج ناموفق شد و دارای یک فرزند دختر به نام دنا بود.

سرانجام آقای مسعود رسام در سال 1387 و تنها سه سال پس از ازدواج با فریبا نادری بر اثر سرطان خون درگذشت.

فریبا نادری در مورد ازدواجش با او می گوید با وجود اینکه اختلاف سنی زیادی بین ما وجود دارد اما این تفاوت را احساس نمی کنیم.

بیوگرافی مسعود رسام درباره همسر اول فریبا نادری و علت مرگ + عکس

دوران عاشقی فریبا نادری و مسعود رسام

بعد از آشنایی با مسعود رسام و گذشت زمان احساس کردم که او حس خاصی به من دارد. مسعود عاشق من شده بود و یک روز این را گفت. من هم در مقابل عاشق شدم. یعنی او مرا هم عاشق کرد. بعد از آشنایی تصمیم گرفتیم ازدواج کنیم. ممکن است خیلی ها فکر کنند که من از بیماری او بی خبر بودم وقتی با این ازدواج موافقت کردم، اما اینطور نبود. از سال 1382 می دانستم که مسعود سرطان دارد. وقتی در سال 1385 با من ازدواج کرد، پزشکان گفتند که سرطان در کمتر از 6 ماه او را از بین می‌برد، اما معجزه عشق، امید و دوستی باعث شد تا او تا سال 1388 با سرطان مبارزه کند.

خیلی ها در چنین مواقعی یک فرد را قضاوت می کنند. شاید فکر کنند به خاطر ثروت مسعود رسام با مردی 27 سال بزرگتر از خودم ازدواج کردم. کسانی که مسعود رسام را از نزدیک می شناسند، وضعیت زندگی او را می شناسند و می دانند که او پولدار نیست. ازدواج با مسعود آنقدر عاشقانه و مهم بود که با وجود مخالفت خانواده ام این کار را انجام دادم.

فریبا نادری بازیگر سرشناس سینمای ایران با وجود 27 سال اختلاف سنی با مسعود رسام در سال 1385 با اینکه می دانست سرطان دارد ازدواج کرد. مسعود رسام در سال 1388 بر اثر سرطان درگذشت.

فریبا نادری

ازدواجی با مردی که میدانست سرطان دارد

فریبا نادری می گوید: پس از آشنایی با مسعود رسام و گذشت زمان احساس کردم که او حس خاصی به من دارد. مسعود عاشق من شده بود و یک روز این را گفت. من نیز متقابلا عاشق شدم.

یعنی او مرا هم عاشق کرد. بعد از آشنایی تصمیم به ازدواج گرفتیم، شاید خیلی ها باشند که فکر می کردند من از بیماری او بی خبر بودم و این ازدواج را پذیرفتم، اما اینطور نبود. از زمانی که مسعود در سال 1385 با من ازدواج کرد، می‌دانستم که سرطان دارد، دکترها گفتند:

در کمتر از شش ماه، سرطان کار خودش را می کند، اما معجزه عشق، امید و دوستی او را قادر ساخت تا تا سال 1388 با سرطان مبارزه کند.

فریبا نادری

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *