در مرز پارک سیویک سنتر و در ابتدای مرکز شهر دنور ساختمانی غیرعادی و چشمگیر به نام پوپولوس قرار دارد.

به گزارش عصر ایران، شهر دنور این زمین مثلثی را در سال 2017 به قیمت 2.5 میلیون دلار فروخت. مالکان جدید زمان زیادی را صرف یافتن یک پروژه مناسب کردند و در نهایت تصمیم به ساخت یک هتل گرفته شد.

طراحی هتل با الهام از توس

هتل پاپیولز با الهام از درختان توس طراحی شده است و برنامه ریزی شده است که از سپتامبر 2024، پس از اتمام پروژه در اکتبر، رزرواسیون را بپذیرد. نمای بیرونی آن که از 365 پانل بتنی تقویت شده با شیشه تشکیل شده است، در حال حاضر شبیه هیچ ساختمان دیگری در شهر دنور نیست.

به گفته توسعه‌دهنده پروژه، Urban Villages، این ساختمان اولین هتل کربن مثبت در آمریکا است و برای جبران انتشار گازهای گلخانه‌ای ناشی از ساخت این پروژه، 70000 درخت در شهرستان گانیسون کاشته شد. علاوه بر این، از مواد محلی، زیست تخریب پذیر و با کیفیت بالا برای به حداقل رساندن اثرات زیست محیطی استفاده می شود.

Aparium، یک گروه هتل، پس از تکمیل پروژه Papioles را مدیریت خواهد کرد. جورج پرین، مدیر کل، گفت که هتل از شیوه‌های تجاری پایدار مانند کمپوست کردن و ورود و خروج بدون کاغذ استفاده می‌کند.

(عکس) هتل Popioles; اولین هتل کربن مثبت آمریکا با معماری منحصر به فرد

معماری این هتل به گونه ای طراحی شده است که انسان را به یاد طبیعت بیاندازد. این ساختمان توسط معمار Jean Gang و شرکت او به نام Studio Gang طراحی شده است. به گزارش پرین، گنگ برای الهام گرفتن در کوه های کلرادو پیاده روی های طولانی انجام داد. نمای منحنی و سایه‌دار حاصل از این طراحی، پنجره‌ها را عایق می‌کند و از ورود آفتاب داغ در تابستان و خروج هوای گرم در زمستان جلوگیری می‌کند.

داخلی

فضای داخلی هتل پاپیلوس تم توس را حفظ کرده است زیرا با الهام از این درخت طراحی شده است. لابی خاکی رنگ به عنوان کف جنگل عمل می کند و مسیرهای آسانسور و راهروهای تیره رنگ به عنوان بدنه عمل می کنند. اتاق ها و سالن استراحت روی پشت بام نور و پوشش گیاهی را منعکس می کنند.

جرد جانسون، مدیر فروش پوپیولز، می‌گوید که هتل از قبل یک نوازنده دارد که صداهای بیشه توس را در تمام طول سال ضبط می‌کند تا در فصل مناسب در آسانسورها پخش شود.

“صداهایی که در بهار می شنوید و صداهایی که در زمستان می شنوید بسیار متفاوت خواهند بود. آنچه می شنوید پرندگان، برگ ها، آب روان، حیواناتی مانند آهو خواهد بود. چه کسی می داند چه اتفاقی خواهد افتاد؟”

نرخ شبانه 265 اتاق در هتل 13 طبقه Popioles از 299 دلار شروع می شود. بسته به اینکه اتاق خصوصی آنها در کدام سمت هتل باشد، مهمانان می توانند مناظری از کوه ها، خط افق دنور یا ساختمان کاپیتول کلرادو را ببینند.

ساکنان دنور همچنین می توانند از این هتل بازدید کنند، زیرا Papioli’s یک کافه عمومی و دو رستوران خواهد داشت. رستوران پشت بام حتی آسانسور مخصوص به خود را دارد تا مهمانان هتل در ترافیک گیر نکنند.

رستوران روی پشت بام دارای منطقه آتش زنده است که میهمانان می توانند در آن غذای آماده شده را تماشا کنند.

شیوه های پایدار

به گفته پرین، هتل Popioles تلاش های پایداری خود را شفاف و قابل ردیابی خواهد کرد. تمام برق هتل توسط نیروگاه های خورشیدی و بادی خارج از هتل تامین خواهد شد و مدیریت هتل قصد دارد ضایعات غذایی را به صفر برساند. این هتل دارای یک هضم کننده زیستی خواهد بود که تمام ضایعات مواد غذایی را قبل از اهدای محتویات آن به یک شرکت کمپوست از بین می برد.

پرین گفت، علاوه بر ورود و خروج بدون کاغذ (اگرچه مردم همچنان می توانند کلیدهای فیزیکی را دریافت کنند)، صاحبان Popiolus می خواهند برای هر شب اقامت مهمان در هتل یک درخت بکارند. .

هتل پاپیولز پارکینگ ندارد. پرین استدلال می کند که این یک حرکت پایدار است، با توجه به اینکه در سال های آینده افراد کمتری در مرکز شهر رانندگی می کنند و احتمالاً پارکینگ در سه دهه آینده منسوخ خواهد شد. او اضافه می کند که موقعیت هتل در مرکز شهر دنور به این معنی است که مردم برای لذت بردن از شهر نیازی به ماشین ندارند.

این هتل در مرکز شهر دنور و نزدیک پارک سیویک سنتر واقع شده است. این موقعیت به مهمانان امکان دسترسی آسان به جاذبه ها، مراکز خرید و حمل و نقل عمومی را می دهد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :