به گزارش خبر پی ام آپ، شادمهر عزیز با پخش قطعات منتشر نشده آلبوم «مسافر» ما را غافلگیر کرد و همگی از آهنگ های زیبا و نابغه او لذت بردیم، درست بعد از دکتر. محمد اصفهانی به دنبال او رفت. نوبت ثبت نام ما بود.

ویدیوی جالب و زیرزمینی شادمهر خواننده ایرانی را ببینید. این ویدیو مربوط به دورانی است که شادمهر هنوز مهاجرت نکرده بود. حمیدرضا طالب نظری خواننده با انتشار این ویدئو نوشت: یک شب زمستانی در اسفند 1377. یکی ضبط اولین کار حرفه ای ام را با «استودیو پاپ»، یکی از استودیوهای نوستالژیک برای دوستداران موسیقی، با بهترین های آن دوران شروع کردم، همه ما خیلی جوان، هیجان زده، پرانرژی و با انگیزه بودیم، موج جدید موسیقی پاپ بعد از بیستم. -انقلاب سال تحریم در کشور شروع شده بود و ما اولین نسل در ایران بودیم که آن را ادامه دادیم.

در این ویدیوها می توانید دوستان و هنرمندان عزیزم شادمهرقلی، بابک ریاحی پور، بهروز صفریان، رضا صادقی، مرحوم ناصر فرهودی، بردیا کیارس، کیانا کیارس، علی جعفری پویان و… را مشاهده کنید. سازهای زهی و زهی اضافه شد. در کمال تعجب گروه ما، شادمهر عزیز آهنگ های آلبوم «مسافر» را که در آن زمان منتشر نشده بود، برای اولین بار پخش کرد و همه عاشق آهنگ های زیبا و نابغه او بودیم. جلسه ضبط درست پشت سر ما

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما