اخبار روز سینما

کاهش وزن ادامه دار هانده ارچل صدای هوادارانش را در آورد! / عکس لو رفته از تفریحات هانده ارچل و نامزدش!

هانده ارچل بازیگر محبوب ترکیه ای که در ایران محبوبیت بسیار زیادی دارد با کاهش وزن خود تبدیل به یک مدل تبلیغاتی شده است. کاهش وزن ادامه دار او باعث نگرانی برخی از طرفداران او شده است. او در حال حاضر تعطیلات خود را در کنار نامزدش می گذراند.

خبر ملت: هانده ارچل محبوب ترین بازیگر زن ترک در بین ایرانیان است. هانده ارچل در سال های اخیر در چندین سریال بازی کرده است. هانده ارچل با بیش از 30 میلیون فالوور در شبکه اجتماعی اینستاگرام بیشترین تعداد فالوور را در بین بازیگران ترکیه ای دارد. هانده ارچل در حال حاضر 29 سال سن دارد.

تصویر جدید از هانده ارچل بازیگر جذاب ترکیه ای که اولین قسمت از سریال جدیدش با نام «یک فرد متفاوت» امشب روی آنتن می رود، منتشر شد و مورد توجه بینندگان قرار گرفت.

در این عکس، هانده با نامزدش هاکان سابانچی روی یک قایق بادبانی دیده می شود که یک تاپ کوتاه طلایی درخشان از برند ترکیه ای “زلیخا کورو” و یک مینی ژوپ سفید به تن دارد. گوشواره های هانده در این تصویر از برند تیفانی می باشد.

کاهش وزن ادامه دار هانده ارچل صدای هوادارانش را در آورد! / عکس لو رفته از تفریحات هانده ارچل و نامزدش!

دو روز پیش تصویر دیگری از این زوج در حاشیه مراسم عروسی یکی از دوستانشان منتشر شد که هانده با پیراهن ماکسی ساتن سفید و موهای باز در کنار هاکان دیده می شود.

استایل زیبای هانده در دریا

هانده ارچل رقیب نامزد رونالدو شد

هانده ارچل بازیگر 29 ساله ترکیه ای به تازگی چهره تبلیغاتی Lauren Perfume شده و در کنار جورجینا رودریگز مدل و اینفلوئنسر آرژانتینی و نامزد رونالدو قرار گرفته است.

هانده ارچل که یکی از زیباترین زنان جهان و البته یکی از تاثیرگذارترین افراد در فضای مجازی محسوب می شود، اخیرا در تیزر تبلیغاتی عطرهای برند لاورن ظاهر شده است.

این تیزر و بنرهای تبلیغاتی این عطر در کشورهایی مانند عربستان سعودی، لیبی، امارات متحده عربی، قطر، بحرین، کویت و مراکش به نمایش درخواهد آمد.

Untitlevvvd-1

پیش از این جورجینا رودریگز، نامزد 29 ساله کریستیانو رونالدو به عنوان چهره تبلیغاتی این برند فعالیت می کرد.

رکورد هانده ارچل در بین بازیگران ترک

هانده ارچل اولین بازیگر زن ترکیه ای شد که در پلتفرم Threads به یک میلیون فالوور رسید. او رکورد جدیدی به موفقیت خود در شبکه های اجتماعی اضافه کرد.

هانده که رکورددار فالوور در اینستاگرام نیز هست، بار دیگر قدرت خود را در شبکه های اجتماعی به رخ کشید.

این بازیگر زیبا و آگاه استفاده صحیح و موفق از شبکه های اجتماعی را می داند، او به همراه نامزدش هاکان سابانجی به یونان سفر کرد.

هانده ارچل همچنین عکس های سفر مجلل خود را در یک هتل ساحلی در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.

لاغری بیش از حد هانده ارچل

چند روزی است که تصاویر لاغری مفرط هانده ارچل بازتاب زیادی دارد و کاربران فضای مجازی واکنش های متفاوتی به هیکل جدید او نشان می دهند.

بسته به لباسی که بپوشد، برخی لاغری او را تایید کرده و تمایل او را برای رسیدن به این رقم تحسین کرده اند و برخی دیگر از او انتقاد کرده و گفته اند که وزن زیادی کم کرده است. دلیل کاهش وزن هانده ارچل چه بود؟

آغاز لاغری از صورت

هانده ارچل با ایفای نقش در سریال های «دختران آفتاب» و «عشق حرف حالیش نمیشه» به شهرت رسید و در سراسر جهان شناخته شد. او در این سریال صورت نسبتا گرد و اندامی پر داشت.

کاهش وزن ادامه دار هانده ارچل صدای هوادارانش را در آورد! / عکس لو رفته از تفریحات هانده ارچل و نامزدش!کاهش وزن ادامه دار هانده ارچل صدای هوادارانش را در آورد! / عکس لو رفته از تفریحات هانده ارچل و نامزدش!

این بازیگر پس از چند سال در سریال تو درم را بازن به ایفای نقش پرداخت و زاویه دار بودن چهره او توجه بسیاری را به خود جلب کرد. طرفداران او معتقد بودند که او به دلیل از دست دادن مادرش وزن زیادی از دست داد و صورتش لاغرتر شد، اما تغییرات صورت او چیزی بیش از کاهش وزن بود. صورت این بازیگر کاملاً زاویه دار بود و خیلی ها معتقد بودند که اویچکتومی یا همان بوکال فت انجام داده. به نظر می رسید که زاویه دار بودن صورت یکی دیگر از جراحی های زیبایی توسط هانده ارچل است که صورت او را از این رو به آن رو کرده است.

لاغری بدن و فعالیت در زمینه مدلینگ

مدت کوتاهی پس از تغییر چهره این بازیگر، بدن او نیز شروع به تغییر کرد. او وزن کم کرد و حالا شبیه مدل های معروف دنیا شده است. البته هانده ارچل وزن زیادی کم کرد و ورزش هم کرد، اما این کاهش وزن بسیار مورد توجه و حتی انتقاد برخی قرار گرفت. کاهش وزن هانده ارچل باعث شد تا با بسیاری از برندهای پوشاک همکاری کند و به عنوان چهره تبلیغاتی بسیاری از برندها شناخته شود. او پس از کاهش وزن به عنوان یک بازیگر و مدل شناخته شد.

لاغری بیش از حد هانده ارچل

از آنجایی که لاغری در ترکیه معیار زیبایی محسوب می شود، مردم این کشور به راحتی توانستند با کاهش وزن او کنار بیایند، اما امروز عکس هایی از هانده ارچل منتشر می شود که نشان می دهد او بیش از حد لاغر است. هانده ارچل چهره تبلیغاتی مگنوم است و عکس های او در مراسم این برند خشم طرفدارانش را برانگیخته است.

کاهش وزن ادامه دار هانده ارچل صدای هوادارانش را در آورد! / عکس لو رفته از تفریحات هانده ارچل و نامزدش!

ما دقیقا نمی دانیم که آیا هانده ارچل به تنهایی وزن خود را کاهش داده است یا نمی تواند روند کاهش وزن خود را متوقف کند. البته باید این نکته را هم در نظر بگیرید که او اکنون به عنوان یک مدل فعال است و طبیعی است که از افزایش وزن جلوگیری کند.

در نهایت باید این را در نظر گرفت که هانده ارچل با هر اندامی می تواند زیبا باشد و فقط خودش می تواند تصمیم بگیرد که کدام اندام را ترجیح می دهد.

سبک خاص هانده ارچل در انتخابات ترکیه

در 14 می انتخابات ریاست جمهوری ترکیه برگزار شد و افراد مشهور زیادی با استایل ترکی در این رای گیری شرکت کردند و مردم را به این امر دعوت کردند.

هانده ارچل با توجه به آنچه باید می پوشید، یکی از مشهورترین بازیگرانی بود که در هوای سرد استانبول با یک کت جین آبی با آستر زیبای پشمی سفید و زیر آن تی شرت سفید در این مراسم شرکت کرد. او این تیپ را با شلوار جین آبی ست کرد. یک کیف کوچک مشکی و عینک پرادا با قاب بزرگ نیز ظاهر او را تکمیل کرده است.

انواع مختلف بازیگران زن معروف هنگام رای دادن

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا