اخبار روز سینما

تصویری از سپیده بزمی‌پور که تا به حال ندیده‌اید!/ همسر آقای بازیگر مثل همیشه خوشتیپه! (عکس)

عکسی که سپیده بزمی‌پور به تازگی از خودش و دختر کوچکش منتشر کرده را در ادامه مشاهده کنید.

همسر شاهرخ استخری در اینستاگرام یک عکس قدیمی از خودش را به اشتراک گذاشت، که تغییر نکردن چهره اش مورد توجه قرار گرفت. او در تسلط به سه زبان رسمی جهان ماهر است و یکی از مترجمان زبان فرانسه و انگلیسی می‌باشد. بزمی پور به همراه پدر، مادر و برادرش تصمیم به مهاجرت به کشور بلژیک گرفتند و در سال ۲۰۰۲ در شهر بروکسل سکونت یافتند.

عکس زیرزمینی همسر شاهرخ اشتخری

عکس مخفی همسر شاهرخ اشتخری چقدر تغییر کرده است؟

ماجرای ازدواج شاهرخ استخری

شاهرخ اشتخری متاهل و سپیده بزمی پور همسر شاهرخ اشتخری است. این دو در سال 1390 با یکدیگر ازدواج کردند. مراسم ازدواج شاهرخ اصطخری و سپیده بزمی پور در تهران برگزار شد و از آنجایی که بسیاری از بستگان همسرش در بلژیک زندگی می کردند، این زوج جوان تصمیم گرفتند عروسی خود را در بروکسل برگزار کنند. حاصل ازدواج آنها دو دختر به نام های پناه و نبات است.

فرزندان دختر شاهرخ استخری

پناه و نبات استخری، فرزندان شاهرخ استخری، هستند. پناه، دختر بزرگتر شاهرخ استخری، در سال ۱۳۹۲ به دنیا آمد. در یک مصاحبه، او بیان کرد که بزرگترین نقطه ضعفش همین حالا دخترش “پناه” است. نگرانم از تاثیر آینده و رویدادهایی که ممکن است برای او رخ دهد. تلاشم این است که همه چیز برایش به خوبی فراهم شود. نبات، دختر دوم شاهرخ استخری و سپیده بزمی‌پور، در آبان ماه ۱۳۹۷ به دنیا آمد و خانواده‌ی استخری، اکنون به یک خانواده‌ی گرم و چهار نفره تبدیل شده است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا