به گزارش بازتاب آنلاین خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا جزئیات مهم جدیدی از عاملان سوءقصد شب گذشته دریافت کرد.

چندین منبع آمریکایی گزارش داده اند که رایان واسلی راث عامل سوء قصد به نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا بوده است. واسلی یک مسلسل نیمه اتوماتیک کلاشینکف AK47 به همراه داشت و سعی داشت از عملیات ترور ترامپ فیلمبرداری کند.

رایان وسلی یکی او یکی از فعالان کمپین های انتخاباتی دموکرات ها محسوب می شود و در گذشته 19 بار به این کمپین ها کمک مالی کرده است. رایان وسلی راث یک سال پیش در مصاحبه ای با نیویورک تایمز خواستار جنگ با روسیه در حمایت از اوکراین شد.

علاوه بر این، به گفته رسانه‌های آمریکایی، رایان وسلی راث، مظنون دومین سوءقصد به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، از اوکراین دیدن کرد و از کی‌یف حمایت کرد.

علاوه بر این، برخی رسانه‌های آمریکایی مدعی شدند که مظنون سوء قصد به ترور دونالد ترامپ از اوکراین بازدید کرده و از کی‌یف درخواست حمایت کرده است.

نیویورک پست گزارش داد که مظنون حمایت قاطع خود را از “اوکراین در جنگش علیه روسیه” ابراز کرد و “ایده جنگیدن سربازان سابق افغان برای اوکراین در روسیه” را ترویج کرد.

این روزنامه همچنین خاطرنشان کرد که این فرد از کی‌یف بازدید کرده و “اظهار دارد در صورت اجازه در جبهه اوکراین حاضر است بجنگد.” “

FB در بیانیه ای یکشنبه شب، هوش مصنوعی اعلام کرد که آژانس در حال بررسی پرونده ای است که به نظر می رسد تلاشی برای ترور ترامپ در وست پالم بیچ فلوریدا بوده است.

در همین حال، سی ان ان به نقل از سه منبع مجری قانون آمریکا گزارش داد که مظنون سوء قصد به ترور ترامپ به نام رایان وسلی راث دستگیر شده است.

ماموران پلیس آگاهی اعلام کردند در این تیراندازی دو کوله پشتی و یک قبضه کلاشینکف در محل حضور مظنون کشف شد.

ریک برادشاو، کلانتر پالم بیچ در بیانیه ای اعلام کرد که مظنون هیچ اظهارنظری در رابطه با دخالت خود در این حادثه نکرده است و تحقیقات بیشتر انجام خواهد شد.

یکی دیگر از مقامات ارشد آمریکایی گفت که مظنون “نسبتا آرام” بود و “هیچ احساسی” نشان نمی داد.

به گفته برادشاو، فرد مسلح بین 365 تا 457 متری زمین بازی ترامپ مستقر بود و ماموران “سرویس مخفی” بلافاصله پس از مشاهده مظنون چهار گلوله به سمت وی ​​شلیک کردند.

برادشاو تاکید کرد: «سرویس مخفی قطعاً کاری را که قرار بود انجام دهد، انجام داد.

پس از این اتفاق، ترامپ در ایمیل خود اعلام کرد: برخی از نزدیکان من تیر شلیک شد قبل از اینکه شایعات از کنترل خارج شوند، ابتدا می خواهم بشنوید که من سالم و سلامت هستم. “من هرگز تسلیم نخواهم شد.”

او سپس به عمارت خود “مارالاگو” در ایالت فلوریدا بازگشت.

کاخ سفید در بیانیه ای اعلام کرد: رئیس جمهور جو بایدن و معاون او کامالا هریس در جریان این حادثه امنیتی قرار گرفتند. خیالشان راحت شد که ترامپ در امان است.

کالاما هریس، رقیب دموکرات ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر 2024، اعلام کرد: خوشحالم که ترامپ سالم است. خشونت در آمریکا جایی ندارد.

فوتبال روزانه اینستاگرام
عکس عوامل دومین ترور نافرجام دونالد ترامپ شناسایی شدند؟

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما