اخبار روز سینما

تصویری دیده نشده از “پیام دهکردی” و همسر سانتی مانتالش!/ عکس

تصویری از پیام دهکردی را همراه با همسرش در ادامه ببینید.

پیام دهکردی در تاریخ ۱۳۵۱ در شهر کرد به دنیا آمد. او یک بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است. پیام دهکردی، تجربه زندگی مشترک ناموفقی داشته است. او برای دومین بار با عارفه لک که در دهه ۱۳۶۰ به دنیا آمده است، ازدواج کرده است. همچنین بازیگری است که به تازگی یک نانوایی راه‌اندازی کرده است. اولین ازدواج پیام دهکردی به همراه دختری به نام نورا با طلاق و جدایی پایان یافت.

تصویری دیده نشده از "پیام دهکردی" و همسر سانتی مانتالش!/ عکس

بیوگرافی پیام دهکردی

پیام دهکردی، بازیگر سینما و تلویزیون، در شهر کرد در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ۱۳۵۶ متولد شد. او دارای مدرک لیسانس ادبیات دراماتیک از دانشگاه آزاد اراک و فوق لیسانس تئاتر از دانشگاه تهران است. همچنین به عنوان مدرس بازیگری و فن و بیان فعالیت می‌کند.

پیام دهکردی به عنوان فرزند سوم خانواده در شهرکرد به دنیا آمد. پدرش در بانک کشاورزی کارمند بود و مادرش معلم بود. همچنین، او یک خواهر و یک برادر بزرگتر و یک برادر کوچکتر دارد.

کلاس هنرجو و بازیگری

در دوران دانشجویی در اراک، در اصفهان نزد مرحوم ابراهیم کریمی نیز در رشته بازیگری تحصیل کرد و در تهران شاگرد استاد ترقیان شد.

آشنایی با تلویزیون و سینما

بصورت جدی از سال ۱۳۷۸ با نمایش “کرگدن” تئاتر را ادامه داد تا اینکه سال ۱۳۸۲ با مجموعه “باغ بلور” به کارگردانی رامبد جوان، وارد کار تصویر شد.

ایشان یکسال بعد با فیلم “یک تکه نان” 🎥 به کارگردانی کمال تبریزی وارد سینما شد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا