اخبار روز سینما

عاشقانه های بی پایان آناشید حسینی و همسرش!/عکس

به نقل از شمانیوز، آناشید حسینی طراح لباس ایرانی است. آناشید حسینی در اهواز به دنیا آمد. آناشید حسینی یک خواهر به نام احلام و یک برادر به نام محمدرضا دارد. آناشید حسینی دارای مدرک لیسانس معماری و فوق لیسانس طراحی لباس است. آناشید حسینی سال گذشته با امین رضا چلبیانلو ازدواج کرد.

شغل آناشید حسینی

آناشید حسینی در پی علاقه خود در زمینه طراحی لباس و سبک حجاب فعالیت می کند و با عنوان مدل ایرانی محجبه در فضای مجازی و صنعت مد به شهرت رسیده است. او به دلیل طراحی هایش به عنوان یکی از طراحان لباس شناخته می شود و در برپایی جشنواره های لباس بسیار موفق بوده است، هرچند ازدواج های مجلل او احتمالا تاثیری در آن نداشته است.

عاشقانه های بی پایان آناشید حسینی و همسرش!/عکس

او در حال حاضر در زمینه طراحی لباس عروس به همراه یک تیم تقریباً ۵۰ نفره فعالیت می‌کند و با تولید و فروش لباس‌های کژوال و لباس عروس، صاحب برند Hiba است. اخیراً در کنار لاین کژوال، شوروم عروس نیز راه‌اندازی کرده است.

آناشید حسینی در واکنش به اینکه در شبکه های مجازی به او مدل گفته می شود، بارها تاکید کرده که مدل نیست و استفاده از این عنوان برای او و همسرش ناراحت کننده است.

آناشید حسینی خود را یک مدل لباس اسلامی یا مبلغ مذهبی نمی داند و این موضوع را کاملاً رد می کند و معتقد است که او صرفاً یک طراح لباس اسلامی است که سبک متفاوتی از پوشش اسلامی را ارائه کرده است. بنابراین او در اینستاگرام طرفداران زیادی دارد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا