اخبار روز سینما

عکس صمیمی مصطفی زمانی در کنار بازیگر زن معروف خارجی/عکس







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، تصاویر سریال آمرلی احمد مسعود احمد در کنار مصطفی زمانی رونمایی شد. این سریال محصول مشترک ایران، عراق و سوریه است و بخشی از آن نه تنها در عراق بلکه در ایران نیز تصویربرداری شده است.

سریال آمرلی که محصول مشترک ایران، عراق و سوریه است، داستان آزادسازی شهر آمرلی عراق از دست نیروهای داعش است. شهر شیعه نشین آمرلی در سال 2014 در محاصره نیروهای داعش قرار گرفت و سرانجام پس از دو ماه نیروهای عراقی با کمک گروهی از نیروهای ایرانی به فرماندهی سردار قاسم سلیمانی موفق شدند محاصره این شهر را بشکنند و داعش را بیرون کنند. نیروهایی از آن منطقه

این سریال با حضور بازیگرانی از ایران، عراق و سوریه در کشور عراق تولید می شود. به جز احمد ابراهیم احمد کارگردان سوری این مجموعه تلویزیونی، دیگر اعضای اصلی تیم سازنده ایرانی هستند.

تهیه کننده سریال آمرلی امیرمهدی پوروزیری کارگردان، تهیه کننده و فیلمنامه نویس ایرانی است که پیش از این سریال مینو کارگردانی خود را در سال 1396 از شبکه یک سیما پخش کرده بود.

بازیگران سریال آمرلی نیز هنرمندانی از ایران، عراق و سوریه هستند.

مصطفی زمانی بازیگر مشهور ایرانی نقش اصلی این سریال را فردی به نام دکتر رافد که مجبور می شود به همراه خانواده اش به شهر آمرلی نقل مکان کند.

نریمان الصالحی، بازیگر عراقی که یکی او یک نقش اصلی دیگر در این سریال دارد، او متولد بغداد است و همچنین مجری تلویزیون است.

سعد مینا بازیگر سوری نیز از دیگر بازیگران این سریال است




آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا