اخبار روز سینما

این استوری جنجالی رضا شاهرودی باعث شرمندگی بیرانوند شد!/عکس

رضا شاهرودی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال با انتشار خبری در صفحه شخصی خود شوخی تند علیه علیرضا بیرانوند کرد.

فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با باشگاه سابقش پرسپولیس باعث تعجب بیشتر هواداران متعصب این تیم محبوب شده است.

اما شایعه بزرگ و عجیبی از صبح امروز در برخی شبکه های اجتماعی منتشر شد که مخاطبان فوتبال را شوکه کرد.

چرا که در خبرها آمده است که دروازه بان اول تیم ملی کشورمان با قراردادی نجومی 100 میلیارد تومانی برای دو فصل با استقلال تهران به توافق رسیده است.

البته هنوز هیچ یک از طرفین صحت این موضوع را تایید نکرده اند. این در حالی است که از چند ساعت گذشته برخی از پیشکسوتان و هواداران پر و پا قرص پرسپولیس از علی بیرو به دلیل انتشار مطالب تند انتقاد کردند.

در همین راستا رضا شاهرودی، مدافع سابق پرسپولیس در بازنشر ماجرای معنادار افشین پیروانی، طعنه ای تند به دروازه بان سابق سرخ پوشان نوشته است.

رضا مالدینی فوتبال ایران در این یادداشت کنایه آمیز با موضوع مبلغ هنگفتی که بیرانوند از تیم پرسپولیس درخواست کرده است، نوشته است:

«سلامتی هواداری که تا آخر عمر سفید امضا میکنه»

این استوری جنجالی رضا شاهرودی باعث شرمندگی بیرانوند شد!/عکس

صحبت های مهم وکیل بیرانوند درباره اخراج با پرسپولیس

سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار “ورزش سه” توضیحات کاملی درباره دلیل تصمیم غیرمنتظره علیرضا بیرانوند داد. نکته جالب اینکه او معتقد است انصراف موکلش از باشگاه پرسپولیس کاملا قانونی بوده و به دلیل زیر پا گذاشتن علیرضا از قول باشگاه قدیمی بوده است.

سلیمانی نیز پیشنهاد استقلال به دروازه بان شماره یک تیم ملی را تایید می کند. خواندن صحبت های سلیمانی وضعیت پرسپولیس و بیرو را تا حد زیادی روشن می کند.

ظاهرا ناراحتی شدیدی به وجود آمد که مدیرعامل باشگاه نام دروازه بان دیگری را به عنوان گزینه ایده آل پرسپولیس پیشنهاد داد و ما بر اساس آیین نامه خودمان و فیفا دو تذکر دادیم .

می توانستیم یک اخطار بدهیم اما برای حسن نیت دو اخطار دادیم. چند روزی منتظر ماندیم اما باشگاه مبالغی را که باید پرداخت می کرد پرداخت نکرد و به صورت کاملا قانونی قرارداد را فسخ کردیم و در قانونی بودن این فسخ تردیدی وجود ندارد.

می گویند نمی شود و این چیزها بعداً مشخص می شود و در قانون هم مشخص می شود. اگر کسی برای فرار از مسئولیت صحبت می کند، چیز دیگری است.

دوم اینکه آقای بیرانوند برای باشگاه پرسپولیس احترام قائل بودند اما عده ای به او احترام نمی گذاشتند و در واقع به او بی احترامی می کردند و او را با بازیکنان مختلف مقایسه می کردند و حقش را نمی دادند.

اگر باشگاه پرسپولیس محترم بود چرا بعد از دو اخطار حقوق خود را پرداخت نکردند؟ احترام باید عملی باشد. بازیکنی که در تیم قهرمانی بود و این همه زحمت کشید، چرا باید به او بی احترامی کنم؟ مبلغ بسیار کم است و من کاری به آن ندارم.

با آقای درویش در جلسه بودیم و این موضوعات را مطرح کردیم. آقای بیرانوند نباید برای حل مشکلاتش وام بگیرد چرا که باشگاه پرسپولیس به تعهدات خود عمل نکرد و اگر هم می کرد دروازه بان تیم ملی چنین کاری نمی کرد.

در جلسه نام دروازه بان دیگری را آوردند و گفتند از روز اول فلانی را باید می آوردیم و نیاوردیم و این صحبت ها انجام شد. در مورد همه، وضعیت و جایگاه بیرانوند در فوتبال ایران کاملا مشخص است.

ببینید بیرانوند چقدر از جام جهانی برای پرسپولیس درآمد داشت، مبلغ رضایت نامه جدایی از پرسپولیس را پرداخت کرد و الان هم هیچ درخواست بی دلیلی ندارد.

واقعیت این است که علیرضا از استقلال پیشنهاد دارد و تا اینجا می توانم درباره آن صحبت کنم و باید ببینیم چه می شود. ما قصد ارتقاء بازار را نداریم و شرایط علیرضا بیرانوند را همه می دانند.

برگرفته از رسانه وقت صبح

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا