اخبار روز سینما

احتمالا شما هم تا به حال، چهره همسر “آرام جعفری” را ندیده‌اید!/ عکس زیرخاکی از همسر این بازیگر!

در این مقاله می‌توانید جزئیات مربوط به ازدواج و طلاق آرام جعفری را بخوانید.

در سال ۱۳۹۴، آرام جعفری در سن ۳۵ سالگی برای اولین بار ازدواج کرد، اما این زندگی طولانی نداشت و آن زوج از هم جدا شدند. آرام جعفری عکس زیر را منتشر کرد و شائبه‌هایی درباره ازدواجش با دکتر افشین وطن‌خواه را به وجود آورد. آرام جعفری در رشته گرافیک در دانشگاه تحصیل کرده است و از سن ۱۶ سالگی وارد عرصه هنر شده است. او با بازی در سریال “زیر آسمان شهر” به شهرت رسید. پدر آرام جعفری تحصیلات تکمیلی در رشته مدیریت بازرگانی در دانشگاه تهران داشت و مدیرکل اداره اقتصاد بود. او در سال ۱۳۷۶ وقتی ۱۷ ساله بود، درگذشت.

 آرام جعفری

روز ۲۳ مهر ۱۴۰۰، ایشان یک فیلم کوتاه از عقد خود را با دستان آقای وطن‌خواه به اشتراک گذاشتند، که در آن دستانشان با هم تماس داشتند و همه چیز واقعیت را القا می‌کرد. با این حال، آقای وطن‌خواه در یک بیانیه بی‌انصافانه این موضوع را تکذیب کرد و در نهایت خانم بازیگر هم اعلام کرد که این یک شوخی دوستانه بود!

 آرام جعفری

من ترجیح می دهم در یک قطعه خوب و با یک بازیگر خوب بازی کنم، اما مانند قدیم گروه کر خوبی وجود ندارد و متاسفانه استانداردها جای خود را به روابط داده است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا