اخبار روز سینما

فاطمه معتمد آریا در کنار دختر و پسرش + عکس

به گزارش پی ام آپ به نقل از رکنا، فاطمه معتمدآریا بازیگر سرشناس و پیشکسوت سینما و تلویزیون است که در مجامع بین المللی زیادی حضور داشته است. این بازیگر با فیلم کلاه قرمزی به شهرت رسید. او تنها یک پسر به نام نریمان دارد. عکسی از او در کنار دختری با نوشته او و دخترش منتشر شده است که صحت ندارد.

فاطمه معتمدآریا

فاطمه معتمدآریا بازیگر ایرانی در 7 آبان سال 1340 در تهران به دنیا آمد و به  سیمین ایران معروف است. او فارغ التحصیل بازیگری است.

فاطمه معتمد آریا با علاقه و عشقی که به سینما و بازیگری داشت، کار خود را در سال 1353 در سن 13 سالگی و در اوایل نوجوانی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز کرد. پس از ورود به فرهنگستان هنر در سال 55 به گروه تئاتر دانشجویی پیوست و از آن زمان به بازیگری علاقه مند شد.

خانم معتمدآریا پس از مدتی کار در تئاتر به عنوان عروسک گردان وارد تلویزیون شد و اولین کار عروسکی خود را در سریال مدرسه موش ها 1360 انجام داد. فاطمه معتمدآریا در سال 1360 با احمد حامد  ازدواج کرد و صاحب پسری به نام نریمان شد که در زمینه تولید فیلم فعالیت می کرد.

فاطمه معتمدریا

شهرت با کلاه قرمزی

او در سال ۱۳۷۳ با سریال کلاه قرمزی و پسر خاله در کنار ایرج طهماسب و حمید جبلی به شهرت رسید که هنوز هم بسیاری از او در این نقش به یاد دارند.

فاطمه معتمدریا

پیشنهاد ازدواج از طرف همسرتان و نحوه ملاقات

در خانه یکی از دوستانم با همسرم آشنا شدم

در آن زمان آقای احمد حامد تازه از سوئد برگشته بود و من برای اولین بار ایشان را دیدم.

این آشنایی حدود دو ماه ادامه داشت تا اینکه از احمد پرسیدم با من ازدواج می کنی؟

اما او پاسخ داد: باید به سوئد برگردم.

گفتم بیا یک سال با هم زندگی کنیم، اگر نتوانیم از هم جدا می شویم و شما می توانید به سوئد برگردید.

با هم پیش پدرم رفتیم و با همه مشکلات  و سختی ها ازدواج کردیم و نزدیک به  سه دهه است که زندگی زیبایی را با هم سپری می کنیم.

نریمان حامد

نریمان حامد پسر خانم معتمد آریا تهیه کننده سینما است و بیشتر با نام مریل استریپ ایران شناخته می شود. از آثار فیلمسازی او می توان به مستند «شیرین» اشاره کرد.

فاطمه معتمدریا

فاطمه معتمد آریا افتخار می کند که مهاجرت نکردم

او می گوید یک سال در یک موسسه زبان فرانسه خوانده و قرار بوده به دانشگاه سوربن برود. در حالی که با مادرش درباره این موضوع صحبت می کرد، ناگهان کارتی که به او داده بودند را گرفت و تکه تکه کرد و گفت: من اینجا می مانم. شاید جالب ترین و عمیق ترین نکته در این قسمت از سخنان معتمدریا این باشد که می گوید توضیح این موضوع برای دیگران و توجیه درست بودن چنین تصمیمی برای آنها از هر کار دیگری دشوارتر است. اتفاقاً او در این قسمت کوتاه از سخنان خود بارها تأکید کرد که توجیه کردن خود برای دیگران چقدر سخت است، اما اکنون مشخص می شود که تصمیم به ماندن درست تر از تصمیم به مهاجرت است و ماندن در ایران موفقیت بیشتر برای او داشته است. این واقعیت که اساساً نمی توان با افرادی که علاقه مند به مهاجرت هستند صحبت کرد که آیا چنین تصمیمی درست است یا حداقل شاید بهترین باشد، خود موضوع مهمی است. آنها یک رویا برای خود ساختند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا