اخبار روز سینما

دختران این آقایان مجری و بازیگر همه را متعجب کردند!/عکس

عکس های ایرج نوذری و مسعود بینش پژوه بازیگر و مجری تلویزیون در کنار دخترانشان منتشر شد.

پی ام آپ، انتشار این تصاویر تعجب کاربران را برانگیخت، چرا که آنها باور نمی کردند این دو شخصیت هنری و تلویزیونی دخترانی در این سن و سال داشته باشند.

عکس های ایرج نوذری و مسعود بینش را در کنار دخترانشان می بینیم.

دختران این آقایان مجری و بازیگر همه را متعجب کردند!/عکس

دختر ایرج نوذری همه را شگفت زده کرد.

ایرج نوذری پلیس شد

مجموعه نمایشی – پلیسی «ارادتمند آقای خاص» با حضور ایرج نوذری به عنوان بازیگر نقش اول در ژانری جدید در قالب برنامه «رادیو پلاس» تولید شد.

روابط عمومی رادیو شو در توضیح این برنامه گفت: سریال نمایشی -«ارادتمند آقای خاص» با همکاری مشترک رادیو شو و معاونت اجتماعی نیروی انتظامی در محل ارگ ساختمان رادیو در ژانری جدید عرضه شد.

این برنامه که برای اولین بار در ژانر تازه طراحی شده «رادیو پلاس» تولید شده است، تلفیقی از رسانه های مختلف و تلاشی برای دستیابی به ساختارهای نوین رسانه صوتی خلاقانه است.

به همین ترتیب، تجربی گرایی و طراحی و تولید ساختارهای جدید بخشی از سیاست های دوره جدید نمایش رادیویی و اداره کل هنرهای نمایشی رادیویی است.

ارادتمند آقای خاص

در مراسم رونمایی از مجموعه رادیویی «ارادتمند آقای خاص» به دلیل رعایت ضوابط بهداشتی، محسن سوهانی مدیرکل هنرهای نمایشی و نمایش های رادیویی و ایرج نوذری بازیگر تلویزیون و سینما به عنوان نماینده مدیران و هنرمندان این نمایشنامه حضور داشتند. سریال پلیسی «ارادتمند آقای خاص» حضور داشتند.

سریال درام«ارادتمند آقای خاص» درباره مردی به نام آقای خاص است که پلیس افتخاری است.

در هر قسمت او با مشکلی مواجه می شود که مربوط به خودش یا یکی از آشنایان و دوستانش می شود که پلیس را درگیر می کند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا