اخبار روز سینما

عکس: جشن عروسی سوم شهرام قدرتی و همسر ۲۵ سال کوچکترش

به تازگی جشن عروسی سوم شهرام صولتی و همسر 25 سال کوچکترش جنجال به پا کرد. در ادامه به جزئیات عروسی جدید شهرام صولتی می‌پردازیم.

به جدید خبر مراسم عروسی سوم شهرام صولتی و همسر 25 سال خود در فضای مجازی جنجال به پا کرده است. در ادامه این مطلب به جزئیات ازدواج او و همسر ۲۵ سال شهرام صولتی می‌پردازیم.

ازدواج اول صولتی با یک خانوم شناخته شده‌ای نبود زندگی با تولد دو پسر در نهایت جدایی ختم شد.

ازدواج دوم صولتی با آزیتا ارباب بود، پدرش کریم ارباب صاحب چندین رقص قبل از انقلاب و مادرش جمیله رقصنده مشهور بود. این ازدواج هم از یک سال طول نکشید، دلیل این جدایی را بدلایل مختلف برای زندگی خواننده هاست مثل مسافرت ضبط و کنسرت ها به عنوان می‌کند.

جشن عروسی سوم شهرام صولتی

جشن عروسی شهرام صولتی

شهرام قدرتی درسال 1388 با نارینه شهبازیان از و شبکه شبکه قلم ازدواج که گویا 25 سال اختلاف سن دارند. در مورد طلاق این دو خبری منتشر نشده است.

شهرام صولتی متولد 21 آبان 1336 در تهران، خواننده است. وی فارغ التحصیل موسیقی از هنرستان هالی موسیقی تهران متولد محله سرچشمه تهران است و برادر شهره برقی از سایر خوانندگان ایران خارج از کشور می‌باشد. نام واقعی، ابراهیم است او یک خواهر بنام و دو برادر بنام شاهرخ ساکن نیویورک و بیژن است که در ایران زندگی می کند.

مثلا:

من و شهره درسمون رو در هنرستان عالی شروع موسیقی کردیم. در ابتدا فلوت میزد و من کلارینت، ساز دوم هم پیانو و بود به خاطر اینکه پدرم هنرمند از هفت سال من و شهره آواز هم می خوندیم خوانندگی خوانندگی رو اول اول از شروع.

عروسی جدید شهرام صولتی

در ادامه می‌توانید همسر 25 ساله شهرام صولتی را ببینید:

جشن عروسی سوم شهرام صولتی
عروسی شهرام برقی

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا