اخبار روز سینما

عکس جدید و جنجالی باران کوستری; عکس نامرئی معتمدآریا و باران کوثری در کنار هم

عکس جدید و جنجالی باران کوستری خبرساز شد. این بازیگر با وجود اینکه محجبه اختیاری است، مدتی پیش برای او به دلیل کشف حجاب پرونده قضایی تشکیل شد.

به تازگی عکس باران کوستری با حجاب اختیاری منتشر شد که توجه بسیاری را در شبکه های اجتماعی به خود جلب کرد. با ما بمان. باران کوستری بازیگر سرشناس تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان ۲۵ ساله مهر وی در سال 1364 در تهران به دنیا آمد و فارغ التحصیل هنرستان نمایش سوره است.

عکس جدید و جنجالی باران کوستری

عکس جنجالی باران کوستری بدون حجاب اجباری

عکس باران کوستری بدون حجاب اجباری وی در مراسم تشییع پیکر همکار خود حسام محمودی در شبکه های اجتماعی خبرساز شد. پرونده باران کوثری برای رسیدگی به مجتمع قضایی ارشاد ارجاع شد.

عکس نامرئی معتمدآریا و باران کوثری

باران کوثری فرزند جهانگیر کوثری (تهیه کننده، فوتبالیست سابق، گزارشگر و روزنامه نگار فوتبال) و رخشان بنی اعتماد از تهیه کنندگان و کارگردانان مشهور کشورمان است و یک برادر بزرگتر به نام تندیس دارد. باران کوثری یکی از بازیگران مجرد کشورمان است که هنوز ازدواج نکرده است.

فاطمه معتمد آریا بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در ۷ آبان وی در سال 1341 در تهران به دنیا آمد. این هنرمند کشورمان که نام اصلی او سیمین است یکی از شناخته شده ترین چهره های دنیای هنر است. او در خانواده ای هنردوست به دنیا آمد و چهارمین فرزند این خانواده است. اشتیاق خانواده به هنر ریشه در او داشت و او را به دنیای هنر سوق داد.

تصویر معتمدآریا و باران کوثری

در زیر عکس باران کوثری و معتمدآریا را مشاهده می کنید:

عکس جدید و جنجالی باران کوستری
معتمدآریا و باران کوثری با هم

به خواندن ادامه دهید:

برای خواندن اخبار مربوط به چهره ها بر اساس دسته بندی اخبار مربوط به ستاره ها و اخبار هنرمندان ترکیه دیدن. نظر خود را در مورد این خبر حتما کامنت کنید.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا