اخبار روز سینما

احسان علیخانی با استایل شیک جدیدش غوغا کرد!/عکس

در ادامه عکس جدید منتشر شده از احسان علیخانی را می توانید ببینید.

به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از شمانیوز: احسان علیخانی متولد ۱۵ آبان 1361. احسان علیخانی یکی از مجریان توانمند ایرانی است که زادگاهش تهران است. احسان علیخانی پس از پایان تحصیلات دانشگاهی به کلاس های بازیگری رفت اما در نهایت توانست توجه مسئولان صدا و سیما را به خود و استعدادهایش جلب کند. علیخانی که برنامه های متعدد و پرمخاطب مانند ماه احسان علیخانی را می ساخت، در دوران تحصیل دانش آموز بود اما بسیار بازیگوش بود و به همین دلیل مدیر مدرسه برای جلوگیری از شیطنت او را ناظر کلاس قرار داد.

علیخانی که در دوران دبیرستان یک سال در تیم نوجوانان پرسپولیس و یک سال در تیم سایپا بازی می کرد، زمانی فوتسال را شروع کرد که به دلیل سه بار شکستگی پایش در فوتبال، دیگر نتوانست در زمین چمن بازی کند. و تنیس، در عصر جدید و… زبان ها بود. البته باید بدانید اولین برنامه زنده ای که احسان علیخانی در آن به عنوان مجری فعالیت می کرد در سال 1389 بود. او به عنوان تهیه کننده، مجری تلویزیون، دستیار کارگردان، کارگردان ایرانی شناخته می شود.

احسان علیخانی با استایل شیک جدیدش غوغا کرد!/عکس

پدر و مادر این مجری معروف تلویزیون از هم جدا شدند. طوبی مظاهری نام مادر احسان علیخانی، پرستار بازنشسته و پدرش حسین علیخانی است. احسان علیخانی آخرین فرزند خانواده دو خواهر متاهل و یک برادر بزرگتر دارد. علیخانی در خانواده ای پرجمعیت 6 نفره به دنیا آمد. پدرش در جوانی فوت کرد.

احسان علیخانی در دوران پیش دانشگاهی علاقه زیادی به بازیگری و کارگردانی داشت اما پس از مشورت به این نتیجه رسید که بهتر است به مقوله هنر به عنوان شغل دوم نگاه کنیم. او علاقه زیادی به فوتبال دارد. علیخانی از دوستان صمیمی مرحوم مرتضی پاشا اولین فردی بود که پس از درگذشت این خواننده جوان کشورمان تلفنی به برنامه گلهنه آمد و این خبر را داد و برای آن عزیزان صبر و شکیبایی آرزو کرد. خانواده. . برنامه «پسران ایرونی» را که در آن خبرنگار است خیلی دوست دارد و می خواهد دوباره آن را تجربه کند. علیخانی با دیدن اجرای جواد یحیوی به اجرا علاقه مند شد. او کار در تلویزیون را بیشتر از رادیو دوست دارد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا