اخبار روز سینما

لو رفتن عکس خانوادگی لاله اسکندری جنجالی شد!/عکس

لاله اسکندری عکسی خانوادگی به همراه خواهر و برادرش در اینستاگرام منتشر کرده است. او دو برادر و دو خواهر دارد. یکی از برادران او سیامک نام دارد و در زمینه عکاسی فعال است، دو خواهرش سارا و سهرا بازیگر هستند.

عکس جدید لاله اسکندری و خانواده اش

عکس جدید ستاره اسکندری و خانواده اش / هیاهو بر سر شباهت های چهره با برادران!

بیوگرافی لاله اسکندری

لاله اسکندری بازیگر سینما و تلویزیون سی و یکم آذر 1354 در تربت حیدریه به دنیا آمد. او یکی از بازیگران موفق سینما و تلویزیون است که فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است و در زمینه عکاسی نیز فعالیت می کند. خانم اسکندری در فیلم متولد ماه بازی می کند مهر بازیگری را شروع کرد.

تصادف شدید لاله اسکندری

لاله اسکندری سال ها پیش بر اثر تصادف شدیدی که برایش اتفاق افتاد از ناحیه صورت دچار آسیب دیدگی شدید شد و با چندین عمل جراحی توانست تا حدودی مشکلات پیش آمده برای صورتش را برطرف کند. اما هنوز جای زخم روی پلک چپش باقی مانده است.

اولین فیلم لاله اسکندری

در سال ۱۳۷۵ خواهرش سارا اسکندری که در عرصه هنر فعالیت می کرد او را وارد عرصه تئاتر کرد. لاله اسکندری به مدت دو سال به عنوان گریمور با خواهرش کار کرد  تا اینکه در سال ۱۳۷۸ با فیلم متولد ماه مهر به کارگردانی آقای محمدرضا درویش وارد عرصه سینما شد.. او در این فیلم با بازیگران مطرحی چون محمدرضا فروتن و میترا حجار همبازی شد. داستان این فیلم زندگی مردی به نام دانیال (محمدرضا فروتن) را روایت می کند که دانشجوی شهرستانی است و در دانشگاه با مشکلات عدیده ای مواجه است. مهتاب (میترا حجار)، یکی از همکلاسی هایش در دانشگاه، اصرار دارد که پدرش با دانیال ملاقات کند و همین موضوع مشکلات زیادی ایجاد می کند و داستان را جلو می برد.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا