اخبار روز سینما

عکس جدید امیر تتلو و دوست دخترش; حاشیه های جدید زندگی امیر تتلو

عکس جدید امیر تتلو و دوست دخترش از کانال شخصی وی پخش شد که سر و صدای زیادی در فضای مجازی ایجاد کرد. زیر عکس های دوست دختر جدید تتلو دیدن.

عکس های دوست دختر جدید امیر تتلو در مواجهه با حاشیه های زیادی، او را در حال نواختن ساز و در آغوش گرفتن با دوست دخترش نشان می دهد. همچنین امیر تتلو به تازگی در صفحه اینستاگرام خود پست هایی منتشر کرده است. ویدیویی از دوست دختر جدیدش مسیح افشاگری کرد و به سحر قریشی خیانت کرد. مشیا دوست دختر جدید تتلو مانند این خواننده ایرانی مقیم ترکیه صورت خالکوبی دارد.

عکس جدید امیر تتلو و دوست دخترش

عکس های جدید امیر تتلو و دوست دخترش

یکی از برترین کنجکاوی های هواداران امیر تتلو هاول حواشی روابط تتلو به نظر می رسد، برای برخی از افرادی که او در حال حاضر با آنها رابطه دارد جالب است.

امیر تتلو این خالکوبی که به خاطر خالکوبی های زیاد و عجیبش معروف است، روند جدیدی دارد و آن پولیش است. امیر تتلو انواع لاک را روی ناخن هایش می زند و عکس و فیلم می گیرد. نکته جالب این است که تتلو حتی مانند سایر آثارش دستورالعمل های پرداخت را نیز می دهد.

عکس های امیر تتلو و دوست دختر جدیدش

عکس جدید امیر تتلو و دوست دخترش عکس جدید امیر تتلو و دوست دخترش

امیر تتلو با برگزارکنندگان کنسرت ترکیه و اروپا همکاری نخواهد کرد. جنبه های جدید زندگی امیر تتلو

کنسرت امیر تتلو در دبی; گویا فقط یک کنسرت برگزار می شود!

جالب اینجاست که یکی دیگر از اخبار جنجالی امیر تتلو همسر اوست. یکی از فن پیج ها گفته بود همسر امیرحسین تتلو دختر یک مرد ثروتمند است و به درخواست او فعلا عکسی از تتو و همسرش منتشر نمی شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد عکس های جدید امیر تتلو و دوست دخترش چرا؟ نظرات خود را با فیگار در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا