اخبار روز سینما

تصاویر جدید و بامزه ای از شکلک درآوردن سوسانو و سولان در پشت صحنه سریال جومونگ + تصویر

در ادامه عکس جدیدی از پشت صحنه سریال جومونگ را می بینید که به تازگی منتشر شده است.

صداوسیما با وجود اینکه 15 سال از اولین پخش سریال جومونگ می گذرد آن را متوقف نکرده  و این سریال سالی چندین بار از شبکه های مختلف پخش می شود و نکته جالب اینجاست که همچنان طرفدارانی دارد. عکس جدیدی که به تازگی در پشت صحنه سریال جومونگ منتشر شده است را ببینید.

عکس جدید از پشت صحنه سریال جومونگ

عکس جدید از پشت صحنه سریال جومونگ/سوسانو و سولان شکلک سازی + عکس

بیوگرافی سوسانو 

هان های جین بازیگر معروف کره ای متولد 1981 می باشد که علاوه بر بازیگری در زمینه مدلینگ و بازیگری نیز فعالیت دارد. از نقش های معروف این بازیگر می توان به نقش سوسانو در سریال جومونگ اشاره کرد که او را بسیار به شهرت رساند. او ازدواج کرده است و بد نیست بدانید که   کی سونگ یونگ کاپیتان تیم فوتبال کره همسر او است.

بیوگرافی بازیگر سولان.

پارک تام هی  در 2 ژانویه 1978 در کره جنوبی به دنیا آمد. او 165 سانتی متر قد و 44 کیلوگرم وزن دارد.

سرنوشت تسو

پس از مرگ یوری پادشاه گوگوریو، ولیعهد موهیول بر تخت سلطنت نشست تا به پادشاهی دیموسین تبدیل شود. در سال 21 پس از میلاد، پادشاه دائه موسین رهبری ارتش را بر عهده گرفت و به بویو شرقی حمله کرد و در نهایت دائه سو را کشت، اما بویو شرقی را نابود نکرد. در عوض، در سال 22 پس از میلاد، سومین پسر پادشاه یوری، دوجین، مسئولیت دانگ بویو را بر عهده گرفت، اما قلمرو او به قلمرو پادشاهی گوگوریو جذب شد.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا