اخبار روز سینما

عکس ثبت شده بهاره رهنما در کافه لرد / استایل متفاوت بازیگر زن معروف + عکس

عکس جدید بهاره رهنما را ببینید. این بازیگر با استایل و کلاه زیبای زمستانی خود سر و صدای زیادی به پا کرده است. او می گوید: تا 10 سالگی علاوه بر اینکه کودکی آماده پاسخگویی بودم، آهنگ ها و داستان های زیادی در آستین داشتم تا در جمع بزرگترها اجرا کنم. اما با دیدن یکی از فیلم های علیرضا داوودنژاد عاشق بازیگری شدم و به این نتیجه رسیدم که این شغل آینده ام باشد.

عکس گرفته شده توسط بهاره رهنما در کافه لرد

عکس ثبت شده بهاره رهنما در کافه لرد / استایل متفاوت بازیگر زن معروف + عکس

خانواده بهاره رهنما

بهاره رهنما در خانواده ای 5 نفره به دنیا آمد. پدرش جلال رهنما و مادرش پروین قائم مگی بازیگران زن ایرانی هستند. او یک برادر و خواهر دوقلو به نام های بهانه و رهام دارد که متولد 1343 هستند و از بهاره بزرگتر هستند. برادرش رهام پزشک و خواهرش بهانه شاعری است که در خارج از کشور زندگی می کند. در 2 سالگی از اراک به تهران نقل مکان کردند و در سال 1357 در بحبوحه انقلاب اسلامی به همراه خانواده به انگلستان رفتند.

اولین فیلم بهاره رهنما

بهاره رهنما در سال 1370 در سن 17 سالگی در تست بازیگری حاضر شد و پس از قبولی برای اولین بار در فیلم “افعی” در کنار جمشید هاشم پور بازی کرد.

آموزش دانشگاه بهاره رهنما

در سال 1370 به دلیل تحصیل با سرعت زیاد توانست وارد دانشگاه شود و پس از اخذ مدرک ادبیات نمایشی به دانشگاه حقوق رفت و در حین تحصیل به نوشتن نمایشنامه و تجربه کارگردانی تئاتر پرداخت.

از سینما تا تلویزیون، بهاره رهنما

دومین تجربه بهاره رهنما با فیلم غزل در سال ۱۳۷۴ بود و در سال ۱۳۷۹ با سریال بازگشت به خانه وارد عرصه تلویزیون شد.

شهرت بهاره رهنما

در سال 1380 با فیلم نان و عشق و موتور 1000 چهره دیده شد سپس با فیلم گاو خونین در سال 1381 و در نهایت با فیلم چارچنگلی در سال 1387 به شهرت رسید و در سریال مستأجر من بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و در در سال 1385 با سریال زیرزمین بسیار دیده شد.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا