هادیه تهرانی در 4 به دنیا آمد تیر سال 1351 در تهران است. او علاوه بر بازیگری در زمینه های عکاسی و تای چی چوان نیز فعالیت دارد. هدیه تهرانی از جمله بازیگرانی است که سبک زندگی منحصر به فردی دارد.

نام: هدیه تهرانی

تولد: 4 تیر 1351 در تهران

ملیت: ایرانی

حرفه: بازیگر، عکاس

سالهای فعالیت: از سال 1375

بیوگرافی

حدیث تهرانی (متولد 4) تیر 1351، تهران) بازیگر سینمای ایران است. هحیدا تهرانی بازیگر ایرانی در خانواده ای گرگانی به دنیا آمد.

عکس کودکی هدیه تهرانی

او دارای مدرک دیپلم و بدون تحصیلات آکادمیک است. پدر هدیدا تهرانی، رضا جوادیه تهرانی، با خانواده میرزایی گرگانی الاصل ازدواج کرده است. به گفته پدر هدا تهرانی او فیلم های زیادی دیده است و همیشه دخترش را با خود به سینما می برد. او در زمینه عکاسی نیز فعالیت می کند.

(تصاویر) بیوگرافی، عکس های شخصی و زندگی خصوصی هادیه تهرانی

عکس هدیه تهران

هدا تهرانی چگونه بازیگر شد؟

در حالی که داشتم در مغازه قدم می زدم و می خواستم برای کارهای تزیینی ام یک دستمال بخرم، از روی قفسه ها سنگینی چشم دو نفر را روی خودم احساس کردم. آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی نیا هم برای خرید به فروشگاه آمدند.

ابتدا به پیشنهاد بازیگری حاجیان «نه» گفتم، اما حاجیان و نیا شریفی شماره تلفن مادرم را گرفتند و دیگر با ما تماس نگرفتند. کافی بود برای تست گریم به دفتر رضا رخشان مدیر فیلمبرداری و فیلمبرداری مراجعه کنند. بد برای ورود به این حرفه. من هم مثل بقیه با مسعود کیمیایی شروع کردم. «سلطان» اولین فیلم من با قرارداد 600 هزار تومانی بود.

او هرگز بازیگری جدی و عاشقانه را دنبال نکرد، اما از هر نظر برایش جذاب بود. جذابیتی که شو بیز برای همه در همه اشکالش دارد.

یکی یکی از بهترین نقش های او که مورد تحسین نویسندگان و منتقدان قرار گرفت و باعث دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر و تندیس زرین جشن خانه سینما شد، بازی فراموش نشدنی او در چهاربان سوری بود.

(تصاویر) بیوگرافی، عکس های شخصی و زندگی خصوصی هادیه تهرانی

ازدواج هدیه تهران

خبر ازدواج آنها در ابتدای سال 2006 منتشر شد. او در آن زمان سوپراستار شماره یک ایران بود و فیلم هایش اغلب پرفروش بودند. زندگی او با هومن بهمنش تمام نشده بود و از هم جدا شدند.

همسر سابق وی اصالتا سنندجی و ساکن لاهیجان بود. قبل از ازدواج شایعاتی مبنی بر تصمیم آنها برای ازدواج با علی انصاریان شنیده می شد که شایعه ای بیش نیست. نبود.

(تصاویر) بیوگرافی، عکس های شخصی و زندگی خصوصی هادیه تهرانی

همسر سابق هادیه تهرانی

منبع: انتخابات

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما