اخبار روز سینما جهان

جزئیات دقیق زندگی “مایکل جکسون” از تغییر شکل تا ازدواج و طلاق!/ عکس

تصویری از همسر مایکل جکسون را در ادامه مشاهده کنید.

مایکل جکسون به عنوان یک خواننده، ترانه‌سرا، رقصنده و فردی با محبت شناخته می‌شد. همسر این خواننده در یک عکس منتشرشده دیده می‌شود. آثار مایکل جکسون در موسیقی و رقص همراه با زندگی شخصی‌اش، او را به یکی از مشهورترین شخصیت‌های فرهنگی جهان در چهار دهه گذشته تبدیل کرد. به گونه‌ای که او را به‌عنوان یکی از تاثیرگذارترین شخصیت‌های فرهنگی قرن بیستم مطرح می‌کنند. او از ۵ سالگی به صنعت موسیقی وارد شد و بیش از ۴۵ سال فعالیت داشت. برای نوازندگانی که به دنبال هنرمندان پرفروش هستند، جکسون، بیتلز و الویس پرسلی ردیف اول را شامل می‌شود. در سال ۲۰۰۶، جکسون به عنوان موفق‌ترین سرگرمی‌ساز و صحنه‌گردان تاریخ به کتاب رکوردهای جهانی گینس وارد شد. تا به حال ۳۹ رکورد در گینس به نام مایکل جکسون ثبت شده است که از همه هنرمندان دیگر بیشتر است.

جزئیات دقیق زندگی "مایکل جکسون" از تغییر شکل تا ازدواج و طلاق!/ عکس

علت تغییرات صورت و بدن

اگرچه شایعه شده که جکسون به ظاهر خود علاقه‌ای نداشته و برای تغییر آن اقدامات زیادی را انجام داده، اما در واقع تنها دو عمل بینی و یک عمل سوراخ چانه روی صورت خود داشته است.

ظاهر جکسون به دلیل گیاهخواری، عدم مصرف گوشت و انجام ورزش‌های سخت رقص و همچنین برخی مشکلات پوستی بوده است که باعث تغییر شکل او شده است.

جکسون

شروع تور جهانی

جکسون از سال 1987 تا 1989 تور جهان را برگزار کرد، 123 کنسرت در 15 کشور برای 4.5 میلیون نفر اجرا کرد، 125 میلیون دلار درآمد داشت و سه رکورد را در اختیار داشت: پردرآمدترین تور تاریخ، پربازدیدترین تور در تاریخ، و بیشترین بلیط فروخته شده. فروخته شد و وارد کتاب رکوردهای گینس شد.

اسکار

در سال 1988 در 30 سالگی زندگینامه خود را به نام Moonwalk منتشر کرد و امسال برای بازی در فیلم Moonwalker برنده جایزه اسکار شد.

ازدواج اول + طلاق

مایکل جکسون برای اولین بار در 26 می 1994 با لیزا ماری پریسلی خواننده و ترانه سرای 27 ساله ازدواج کرد، اما زندگی آنها دو سال بعد در سال 1996 به جدایی و طلاق پایان یافت.

دلیل طلاق مایکل جکسون و همسرش پدری و عدم تمایل همسرش به بچه دار شدن بود.

ازدواج دوم + طلاق

در سال ۱۹۹۴، در سن ۳۷ سالگی، مایکل جکسون با خواننده و ترانه‌سرای لیزا ماری پریسلی ازدواج کرد. اما دو سال بعد، در سال ۱۹۹۶، زندگی آنها به طلاق ختم شد.

اصلی‌ترین دلیل این طلاق، عدم توافق او و همسرش درباره پدر شدن بود. به نظر می‌رسید که لیزا ماری پریسلی تمایل زیادی به باروری نداشته است که باعث نارضایتی و اختلافاتی بین آنها شده بود.

مایکل جکسون کشته شد

پس از اجرای بررسی جسمانی، پزشک قانونی اعلام کرد که هیچگونه دارو، مواد مخدر یا الکل در بدن مایکل جکسون پیدا نشده است؛ اما در حالی که دو ماه بعد، رسماً اعلام شد که وی به قتل رسیده است.

علت مرگ وی داروهایی بود که به وسیله یک فرد غیرمجاز و به دور از هرگونه پروتکل پزشکی به او تزریق شده بود. این اقدام باعث صدمات بهداشتی شدیدی برای وی شده و پزشکی که این کار را انجام داد متهم به قتل غیرعمد شده و به حبس ۴ ساله محکوم شده است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا