اخبار روز سینمابیوگرافی هنرمندان

عکس پسر حسین مهری لو رفت! /باور نميکنيد این عکس پسر آقای بازیگر باشد!

به تازگی عکسی از حسین مهری و فرزندش منتشر شده است که با چالش‌های زیادی همراه بوده است.

عکس از پسر حسین مهری که شباهت زیادی به پدرش دارد در فضای مجازی دست به دست شده است. حسین مهری در 23 آبان ماه 1363 بدنیا آمده است. حسین مهری متاهل و دارای یک پسر است. حسین مهری در 23 آبان سال 1363 است و به گفته خودش 18 سال سابقه تئاتر دارد. او ابتدا با نقش عباس در سریال زیر هشت با مخاطبان آشنا شد و همزمان در دو سریال ثریا و پنجره بازی کرد.

عکس پسر حسین مهری لو رفت! /باور نميکنيد این عکس پسر آقای بازیگر باشد!

آغاز فعالیت هنری حسین مهری

او بازیگری را با سریال های پایتخت، نابرده رنج و زیر هشت آغاز کرد و در سریال زمانه بیشتر در رسانه ها ظاهر شد. حسین مهری با 18 سال سابقه تئاتر با سریال زیر هشت به شهرت رسید و اوج موفقیت او با بازی در نقش سینا در سریال تاثریا بود.

او بازی در مجموعه تلویزیونی بال های خیس را بدترین انتخاب و بزرگ ترین اشتباه در کارنامه هنری خود می داند و معتقد است ضعف کارگردان در این سریال بر عملکرد او تاثیر گذاشته است. حسین مهری در سریال فیلم سینمایی «معراجی ها» مسعود ده نمکی نقش یک بچه پولدار تهرانی را بازی می کند که به شدت ترسو است و برای فرار از هر موقعیتی آماده خرج کردن است.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا