اخبار روز سینما

کریس تیگن پس از کاشت ابرو هزار میلیارد تومانی!

برای افرادی که به هر دلیلی ابروهای باریک و کم پشت خود را دوست ندارند، کاشت ابرو یک روش دائمی و طبیعی است که ممکن است بهترین گزینه باشد.

به گزارش وقت صبح: کاشت ابرو برای ابروهای پرتر و حجیم‌تر امروزه به یکی از محبوب‌ترین روش‌های زیباسازی چهره در میان اینفلوئنسرهای شبکه‌های اجتماعی و ستاره‌های هالیوود تبدیل شده است.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، “کریس تیگن” مدل و چهره تلویزیونی آمریکایی یکی از کسانی است که این جراحی را انجام داده و روند بهبودی و رشد ابروهای جدید خود را در اینستاگرام با مخاطبانش به اشتراک گذاشته است.

کریس تیگن پس از کاشت ابرو هزار میلیارد تومانی!

اگرچه ژنتیک نقش غیرقابل انکاری در شکل ابروها، عرض و ضخامت موها ایفا می کند، اما برخی از روش های زیبایی مانند استفاده از موچین برای فرم دادن به آنها می تواند روند رشد موهای ابرو را مختل کند.

علاوه بر این، برخی از شرایط پزشکی یا درمان های خاص نیز می تواند باعث ریزش موی ابرو شود.

برای افرادی که به هر دلیلی ابروهای باریک و کم پشت خود را دوست ندارند، کاشت ابرو یک روش دائمی و طبیعی است که ممکن است بهترین گزینه باشد.

یک رسانه در این باره با دکتر عاصم شاه ملک، متخصص کاشت مو در سطح جهانی و یکی از معدود جراحان واجد شرایط این روش ظریف در بریتانیا صحبت کرده است.

جراحی کاشت ابرو برای چه کسانی مناسب است؟

علاوه بر کسانی که این تغییر را فقط برای زیبایی می خواهند، کاندیدای این جراحی نیز کسانی هستند که قبلاً ابروهای خود را بیش از حد درآورده اند یا افرادی که به طور طبیعی ابروهای نازک دارند و کسانی که در گذشته از بیماری تریکومانیا رنج می برده اند.

تریکوتیلومانیا یا اختلال رفع موهای زائد یک اختلال روانی است که در آن فرد موهای ابرو یا سر خود را می کند. به گفته دکتر شاه ملک، برای بیمارانی که حداقل یک سال است تحت درمان این اختلال قرار گرفته اند و ابروهای دیگرشان درمان نشده است، می توان این روش را اجرا کرد.

همچنین کسانی که به دلیل ضربه جسمی یا جراحی دچار ریزش ابرو شده اند، مانند کسانی که برای قربانیان سرطان یا سوختگی اسید معالجه شده اند، این جراحی نیز روش مناسبی است.

در هالیوود، برخی از ستارگان برای کاشت ابرو حرفه ای تا 20000 دلار پرداخت کرده اند.

برگفته از رسانه وقت صبح

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا