در پی جنجال های اخیر با باشگاه سپاهان، پدر آرات حسینی عکسی هدفمند از دو پسرش را در صفحه اینستاگرام آرات منتشر کرده است.

صبح دیروز بود که پدر آرات حسینی با انتشار مطلبی عجیب در اینستاگرام از قطع همکاری پسرش با باشگاه سپاهان اصفهان که اسفندماه به آکادمی سپاهان پیوسته بود خبر داد.

پس از انتشار این خبر بود که جنجال های جدیدی در فضای مجازی پیرامون این اتفاق به وجود آمد. چرا که هر کدام از مسئولان باشگاه سپاهان و پدر آرات حسینی یکدیگر را در این امر مقصر می دانستند.

در همین راستا حالا صفحه اینستاگرام این کودک سرشناس که توسط پدرش مدیریت می شود با انتشار تصویری جالب توجه فالوورهای او را به خود جلب کرده است.

پدر آرات حسینی در اقدامی عمدی و پس از این اتفاقات، اکنون با انتشار مطلبی احساسی خطاب به آنها عکسی از آرات در کنار خواهر بزرگترش را نشان می دهد.

بخوانید: عکس/ حمایت صمیمانه کریم باقری از تیم هاکی بانوان ایران

اخبار آرات حسینی برای باشگاه سپاهان

به گزارش “ورزش سه”، 21 اسفند سپاهان خبر انتقال آرات حسینی به این باشگاه را داد و حالا پس از 65 روز پایان این همکاری را اعلام کرده است.

آرات حسینی که در سال های اخیر به عنوان یک فوتبالیست اینستاگرامی شناخته می شود که تکنیک جالبی هم دارد، در روزهای پایانی سال به سپاهان پیوست و این باشگاه برای موفقیت این استعداد همکاری متقابل را اعلام کرد.

حال پدر آرات حسینی با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود از پایان این همکاری خبر داد و نوشت:

با وجود اینکه مجموعه سپاهان در این مدت تمامی امکانات لازم را در اختیار ما قرار داد، از هتل گرفته تا غذا و چندین فضای سبز با استخر و مشاور و مخصوصا بهترین مربی آقای سعید بیات و همچنین آقای بصیریان. مدیریت آکادمی اما شرایط اقامت ما در اصفهان زیباست، آدم های دلسوز نداریم.

به همین دلیل متاسفانه باید بگویم از این پس همکاری آرات و سپاهان قطع می شود. اما ما همیشه دوست خواهیم بود. همه کارکنان این اقامتگاه نهایت احترام را برای آرات و ما قائل بودند و از این بابت از همه شما تشکر می کنیم.

می دانم که آرات مربی اش را خیلی دوست دارد اما چاره ای جز خداحافظی نداریم.

آرات حسینی در سال های اخیر خبرساز بوده و از باشگاه های معتبری به عنوان مقصد اروپایی او یاد می شد که البته او همچنان ناموفق است و حالا باید دید پدرش با وجود امکانات چه برنامه جدیدی برای او تدارک دیده است. و شرایط مساعدی که سپاهان ذکر کرده ترجیح داده اند کار خود را در اصفهان به پایان برسانند.

شرح عکس/ معرفی پدر آرات حسینی برای اولین بار در صبح پسر دیگرش. ظاهر شد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *