اخبار روز سینما

عکس : استایل خاص همسر مهران غفوریان در کافه ها

آخرینا تصویری از استایل خاص همسر مهران غفوریان در کافه ها در رسانه های مجازی پخش می شود که حواشی زیادی را برای او ایجاد کرده است.

به تازگی استایل عجیب زن مهران غفوریان در کافه ، در رسانه ها بسیار حاشیه ساز شده است. گویا تصویری از همسر مهران غفوریان در کافه در فضای مجازی پخش می شود که بسیار عجیب است.

بیشتر بخوانید:

عکس جدید همسر مهران غفوریان بازیگری که یک شبه تغییر کرد

پوشش لاکچری همسر مهران غفوریان در کافه‌های اکباتان بسیاری از کاربران را شوکه کرده‌اند که در ادامه بیشتر خوایم پرداخت می‌کنند.

استایل خاص همسر مهران غفوریان در کافه ها

پوشش لاکچری همسر مهران غفوریان

مهران غفوریان در فیلم نیسان آبی بسیار مورد توجه قرار دادن قرار گرفته است. مهران غفوریان متولد 3 شهریور 1353 است. مهران غفوریان مدتی پیش سر صحنه سریال “نیسان آبی”، دچار سکته قلبی شد.

مهران غفوریان آخرینا استوری تبریک تولدی برای همکار و دوست قدیمی خود منتشر کرده است. مهران غفوریان در استوری خود کلیپ کوتاهی از محل محل زندگی خود به هشتگ شهرک اکباتان م نتشر کرده است.

استایل عجیب زن مهران غفوریان در کافه

در ادامه می‌توانید تصویری از همسر مهران غفوریان در کافه را ببینید:

استایل خاص همسر مهران غفوریان در کافه ها
استایل عجیب زن مهران غفوریان در کافه

مهران غفوریان بازیگر، کارگردان، کمدین و فیلم نامه نویس ایرانی سینما و تلویزیون و رادیو است. مهران غفوریان فارغ التحصیل رشته ی نقاشی – نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز میباش د. در خیابان مولوی تهران به دنیا آمد و بزرگ شد تهرانسر و محله دریا است.

بیشتر بخوانید:

عکس زیر خاکی از مهران غفوریان

پدر مهران غفوریان ناخدای نیروی دریایی و اهل تهران و مادرش معلم و اهل تبریز است. یک برادر به نام مهدی دارد که از او 5 سال بزرگتر است و آهنگسازی می‌کند. اولین بار سال 1373 در 20 سال به پیشنهاد یکی از دوستانش در تست برنامه آیتمی 39 ب کارگردانی داریوش کاردان شرکت کرد و پذیرفت.

بیشتر بخوانید:

بازنشر شبکه های اجتماعی تنها به اطلاع رسانی منتشر شده و نظرات منتشر شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا