اخبار روز سینما

“الناز ملک” با چهره و استایلی کاملا متفاوت ظاهر شد!/ عکس

الناز ملک یکی از صورت‌های جدید سینما و تلویزیون ایران است که در حال حاضر استایل چشمگیر و جنجالی او در رسانه‌ها به سرعت به اطلاع عمومی رسیده است.

الناز ملک، بازیگری که با نقش آیسان در سریال “سقوط” شهرت یافت و توجه مخاطبان را به خود جلب کرد، در زندگی واقعی دارای استایل و ظاهری کاملاً متفاوت است.

استایل جنجالی الناز ملک

بیوگرافی الناز ملک

الناز ملک دانشجو و فارغ التحصیل موسسه آزاد بازیگری امین تارخ و فرزاد موتمن با بازی در دو فیلم کوتاه کافه فلسی و چای سرخ پا به عرصه بازیگری تئاتر گذاشت.

بیوگرافی الناز ملک بازیگر سریال سقوط کرده در نقش آیسان (شخصیت اصلی)

"الناز ملک" با چهره و استایلی کاملا متفاوت ظاهر شد!/ عکس

استایل خاص الناز ملک

تجربه اولین بازیگری او در عرصه سینما و تلویزیون، با بازی در سریال “سقوط” به کارگردانی سجاد پهلوان زاده بود. در این سریال، او نقش یک دختر به نام آیسان را به همراه بازیگران برجسته ای مانند حمید فرخ نژاد، سجاد بابایی و پدرام شریفی ایفا می‌کند.

عکس استایل الناز ملک

در سریال “سقوط”، الناز ملک با چادر یا مانتوهای بلند و تیره قابل مشاهده است. اما در واقعیت، استایل او کاملاً با استایل کاراکتر آیسان در این سریال متفاوت است، با وجودی که به صورت عمده در تصورات عمومی از او چنین تصور می‌شود.

"الناز ملک" با چهره و استایلی کاملا متفاوت ظاهر شد!/ عکس

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا