اخبار روز سینما

تصویر همسر پروانه معصومی که بعد از مرگش انتشار یافت + تصویر

پروانه معصومی از بازیگرانی به حساب می آید که ما  با نام اصلی اش  او را نمی شناختیم و در واقعت نام آن چیز دیگری بود که پس از منتشر شدن خبر فوت پروانه معصومی جهت تعدادی ازجزئیات از این دست اهمیت بیشتری پیدا کرد.

به گزارش شمانیوز؛ پروانه معصومی از جمله بازیگرانی بود که حتی نام واقعی او را هم نمی دانستیم و در واقع نام دیگری داشت و پس از انتشار خبر درگذشت پروانه معصومی، برخی جزئیات از این دست اهمیت بیشتری پیدا کرد.

پروانه معصومی با نام اصلی سکینه کبودرآهنگی با نام دیگری به عنوان بازیگر فعالیت می کرد و همانطور که مشاهده می شود پروانه معصومی  پس از ازدواج نام خانوادگی خود را به نام خانوادگی همسرش مسعود معصومی تغییر داد و نام پروانه را برای خود انتخاب کرد و به همین دلیل کسی او را به نام سکینه کبودور آهنگی نشناخت.

پروانه معصومی

بیوگرافی پروانه معصومی گفته ایم که این بازیگر به تازگی درگذشته است. او  متولد 1323 است و یکی از بازیگران قدیمی ایران محسوب می شود که با کسر این عدد از شماره امسال به راحتی می توانید متوجه شوید که پروانه معصومی در زمانی درگذشت 79 ساله بود اما به دلیل سبک زندگی سالم و دوری از شهر از وضعیت جسمانی خوبی برخوردار بود.

پروانه معصومی از هنرمندان برجسته کشورمان بود که در سال 76 برای فرار از هیاهو و آلودگی تهران به روستای صومعه سرا در استان گیلان مهاجرت کرد و در آنجا زندگی کرد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بسته است
دکمه بازگشت به بالا