اخبار روز سینما

تغییر چهره ۱۸۰ درجه‌ای “آیدا فقیه‌زاده” پس از به شهرت رسیدن در سریال زمانه!/ عکس

جدیدترین عکس آیدا فقیه‌زاده را در ادامه مشاهده کنید.

آیدا فقیه زاده، بازیگری است که در تهران در سال ۱۳۶۳ به دنیا آمده است. وی فارغ‌التحصیل رشته مهندسی نرم‌افزار کامپیوتر است و در یک خانواده چهار نفری بزرگ شده است. آیدا فقیه زاده تنها یک خواهر دارد و بیشتر وقت خود را صرف درس خواندن می‌کند. او می‌گوید پدرش مهندس کشاورزی و مادرش در سازمان هواشناسی مشغول به کار است. آیدا فقیه زاده و خواهرش دو دختر خانواده هستند. در ابتدا خانواده ارزو داشت که رشته تحصیلی آیدا رشته‌ای متفاوت از رشته بازیگری باشد، و پیشنهاد دادند که در یک رشته فنی درس بخواند. به همین دلیل، آیدا در رشته کامپیوتر تحصیل کرد. در زیر می‌توانید عکس جدیدی از آیدا فقیه زاده مشاهده کنید:

تغییر چهره ۱۸۰ درجه‌ای "آیدا فقیه‌زاده" پس از به شهرت رسیدن در سریال زمانه!/ عکس

در سال 87 در کارگاه جامع بازیگری آقای امین تارخ شرکت کردم. در سال 88 در سریال راه شیری بازی کردم. این یک کار اپیزودیک بود و من نقش اصلی اپیزودی به نام خالصه را بازی کردم. آقای عبدالحسین برازیده نیز در این مطالعه شرکت داشتند.

آیدا فقیه زاده

شهرت با زمانه

آیدا فقیه زاده که با بازی در نقش بهار در سریال زمانه به کارگردانی حسن فتحی و همچنین بازیگرانی چون پریناز ایزدیار و حمید گودرزی به شهرت رسید، امین تارخ، او را به این سریال معرفی کرد.

فعالیت هایی غیر از بازیگری

من تا به حال در رشته‌ی تحصیلی‌ام هیچ وقت کار نکردم، چون فوراً پس از فارغ‌التحصیلیم، وارد کلاس بازیگری شدم! همیشه و هر زمان که قبل از ورود به عرصه‌ی بازیگری بودم، بیشترین وقتم را به خواندن کتاب می‌گذراندم. الان که به این حرفه مشغول هستم و همچنین در زمان‌هایی که فیلم می‌بینم و تمرین‌های کاری انجام می‌دهم، بسیار خوشم می‌آید.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا