اخبار روز سینما

عنوان و لوگوی انیمیشن برادران سوپر ماریو 2 مشخص شدند

بالاخره عنوان و لوگوی رسمی انیمیشن برادران سوپر ماریو 2 مشخص شد. عنوان این انیمیشن جذاب The Super Mario Bros. Movie Sequel انتخاب شده است.

در رویداد اخیر «IMAX»، تصویری از لوگوی رسمی انیمیشن The Super Mario Bros. Movie Sequel منتشر شد که طراحی ساده و در عین حال جذابی دارد. لوگو شباهت زیادی به لوگوی قسمت اول دارد و تنها عدد دو بزرگی به آن اضافه شده تا به دنباله بودن این اثر اشاره کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


عنوان و لوگوی انیمیشن برادران سوپر ماریو 2 مشخص شدند

پس از موفقیت چشمگیر قسمت اول، «نینتندو» و استودیو «ایلومینیشن» تصمیم گرفتند تا دوباره ما را به دنیای رنگارنگ و پرماجرای قارچ‌ها ببرند. با توجه به تصویر منتشر شده، لوگوی جدید بسیار شبیه به لوگوی قسمت اول است؛ اما با اضافه شدن عدد 2 بزرگ و قرمز، به خوبی نشان می‌دهد که با دنباله‌ای هیجان‌انگیز روبرو هستیم.

انیمیشن برادران سوپر ماریو 2

هنوز جزئیات زیادی از داستان و شخصیت‌های جدید این انیمیشن منتشر نشده؛ اما با توجه به موفقیت قسمت اول، می‌توانیم انتظار یک ماجراجویی جذاب و پر از هیجان را داشته باشیم. شاید این بار «ماریو» و «لوئیجی» به دنیای جدیدی سفر کنند یا با دشمنان قدرتمندتری روبرو شوند.

خبر خوب دیگر این است که تاریخ اکران این انیمیشن نیز مشخص شده است. The Super Mario Bros. Movie 2 در تاریخ 3 آوریل 2026 (14 فروردین 1405) اکران خواهد شد. پس تا آن زمان باید صبر کنیم و ببینیم سازندگان چه سورپرایزهای دیگری برای ما در نظر گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمیشن برادران سوپر ماریو 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Comicbook

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا