اخبار روز سینما

عنوان رسمی فیلم Spawn مشخص شد

شب گذشته، «جیسون بلوم»، موسس استودیوی فیلمسازی بلومهاوس (Blumhouse)، عنوان جدیدی از فیلم Spawn را به صورت رسمی اعلام کرد.

حدود یک دهه پیش، اعلام شد که قرار است ریبوتی از فیلم اسپان ساخته شود؛ اما طی این مدت، توسعه این پروژه با موانع متعددی روبرو شد و پیشرفت زیادی نداشت. اکنون «جیسون بلوم»، مدیر استودیو بلوم‌هاوس، عنوان رسمی این فیلم جدید را اعلام کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


عنوان رسمی فیلم Spawn مشخص شد

با وجود اینکه هنوز تاریخ اکران دقیقی برای فیلم اسپان مشخص نشده است، اما «جیسون بلوم» اعلام کرده که او و تیمش به دنبال این هستند که این اثر سینمایی را در سال 2025 به سینماها بیاورند. او در صفحه شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) خود اعلام کرده که این فیلم با عنوان King Spawn عرضه خواهد شد.

نویسندگان فیلم جوکر، یعنی «اسکات سیلور»، نویسنده سریال The Falcon and the Winter Soldier یعنی «مالکولم اسپلمن» و «مت میکسون» مسئولیت نگارش فیلمنامه فیلم King Spawn را بر عهده دارند.

فیلم Spawn

در این فیلم، «جیمی فاکس» نقش اصلی را ایفا خواهد کرد؛ اما در حال حاضر جزئیات بیشتری درباره این فیلم و بازیگرانی که در کنار «جیمی فاکس» بازی می‌کنند، مشخص نشده است. شخصیت اسپان از کمیک‌های Image Comics است که توسط «تاد مک‌فارلن» خلق شده و فیلم اصلی آن نیز در سال 1997 ساخته شده بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی شخصیت اسپان و عنوان جدید این فیلم چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا