منابع صهیونیستی که نخواستند نامشان فاش شود به واشنگتن پست گفتند: ارتش رژیم صهیونیستی پس از هفته ها عملیات در رفح، برخلاف میل آمریکا، نزدیک ترین شریک خود، این منطقه از نوار غزه را ترک می کند.

مقامات آگاه صهیونیستی از پایان عملیات رفح در آینده نزدیک خبر دادند.

چیزی را گزارش کنید مهر به گزارش واشنگتن پست، عملیات زمینی 40 روزه اخیر رژیم صهیونیستی در رفح، جنوبی ترین منطقه نوار غزه، با کشتار غیرنظامیان فلسطینی مرتبط است. با این حال ارتش رژیم صهیونیستی امیدوار است در آینده نزدیک به این عملیات پایان دهد.

بر این اساس، منابع صهیونیستی آگاه که نخواستند نامشان فاش شود به واشنگتن پست گفتند: ارتش اسرائیل پس از هفته ها عملیات در رفح، برخلاف میل آمریکا، نزدیک ترین شریک خود، این منطقه از غزه را ترک می کند.

این نشریه آمریکایی می افزاید: اطلاعات جدید منتشر شده نشان می دهد که این امکان وجود دارد که ماه ها عملیات نظامی گسترده ای که قبلاً تصور می شد در رفح قریب الوقوع باشد، به زودی جای خود را به مرحله جدید و با شدت کمتری خواهد داد.

این گزارش تاکید می کند: این مشکل ممکن است منجر به کاهش شدت عملیات ارتش اسرائیل در غزه از جمله کاهش حملات بی امان هوایی و زمینی شود که تاکنون بیش از 37 هزار کشته و 85 هزار زخمی برجای گذاشته است.

با این حال واشنگتن پست تاکید می کند که این به معنای پایان جنگ در غزه نیست.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما