عملیات حج عمره از روز دوشنبه آغاز می شود


به گزارش مانیبان، مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در آستانه آغاز عملیات حج عمره 1403 اظهار داشت: این عملیات 10 روز و روزانه یک پرواز در فرودگاه های متعلق به شرکت فرودگاه ها به طول می انجامد. و یک پرواز در فرودگاه امام خمینی (ره) انجام می شود.

وی با اشاره به فرودگاه های حج و عمره گفت: زائران خانه خدا به ترتیب در 11 پرواز از فرودگاه های مشهد (3 پرواز) پرواز خواهند کرد. اردیبهشت ماهزاهدان (4 اردیبهشت ماه، اهواز (5 اردیبهشت ماه، تبریز (6 اردیبهشت ماه، یزد (7 اردیبهشت ماه، کرمان (8 اردیبهشت ماه، بندرعباس (9 اردیبهشت ماه)، همه (10 اردیبهشت ماه)، اصفهان (11 اردیبهشت ماه، شیراز (12 اردیبهشت ماه) و مشهد (13 اردیبهشت ماه) و در قالب 11 پرواز از فرودگاه امام خمینی (ره) به سمت عربستان سعودی انجام خواهد شد.

رئیس عملیات حج شرکت فرودگاه ها با بیان اینکه در عملیات حج عمره امسال 5 هزار و 720 زائر خانه خدا عازم سرزمین آخرالزمان می شوند، گفت: 2 هزار و 860 زائر از فرودگاه های متعلق به شرکت فرودگاه ها و 2 هزار و 860 زائر از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) برای انجام این کار برای انجام وظیفه مقدس به عربستان می روند.

آجیلیان با بیان اینکه آخرین پرواز رفت و برگشت حجاج 23 بوده است اردیبهشت ماه وی گفت: تمامی پروازها توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام خواهد شد.

قرار بود عملیات اعزام زائران ایرانی به عمره پس از 9 سال وقفه از 13 انجام شود. دی ماه 1402 آغاز می شود; اما به دلایل عملیاتی این رویداد به تعویق افتاد. تا اینکه در نهایت با تلاش و رصد سازمان حج و زیارت و وزارت امور خارجه و اعلام شرکت هواپیمایی ایران ایر مبنی بر پذیرش مجوز پرواز، حجاج عمره از سومین روز اعزام شدند. اردیبهشت ماه شروع


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *