به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین و به نقل از زومیت، شیائومی جدیدترین اسپیکر خود را با نام Redmi Buds 6 به صورت رسمی معرفی کرد. Redmi Buds 6 دارای یک درایور دوگانه با ساختار آکوستیک است که شامل درایور دیافراگم 12.4 میلی متری با پوشش تیتانیوم و درایور میکرو پیزو 5.5 میلی متری با پوشش سرامیکی است.

Redmi Buds 6 صداهای بسیار واضح و شفافی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این هدفون مجهز به چهار حالت پخش صدای EQ است که به کاربران امکان می دهد تنظیمات صدای دلخواه خود را شخصی سازی کنند. Redmi Buds 6 گواهینامه NetEase Cloud Music را دریافت کرده و صدای شفافی تولید می کند.

به لطف سیستم حذف نویز، هدفون Redmi Buds 6 می تواند نویز را تا 49 دسی بل حذف کند و تا 99.6 درصد از نویز محیط را کاهش دهد. میکروفون های دوگانه این هدفون می توانند با استفاده از هوش مصنوعی صدای باد را حتی زمانی که سرعت باد به 9 متر بر ثانیه می رسد کاهش دهد.

عمر باتری Redmi Buds 6 با یک کیس شارژ 42 ساعت است. این هدفون با یک بار شارژ با پخش مداوم موسیقی می تواند حدود 10 ساعت دوام بیاورد. با قابلیت شارژ سریع، کاربران می توانند با ۱۰ دقیقه شارژ هدفون جدید شیائومی به مدت ۴ ساعت از آن استفاده کنند.

بلندگوی Redmi Buds 6 از عملکرد SoundID برای تنظیم صدای خروجی بر اساس ترجیحات گوش دادن کاربران استفاده می کند و تجربه گوش دادن راحت تری را برای آنها فراهم می کند. این هدفون از صدای فراگیر 360 درجه پشتیبانی می کند.

Redmi Buds 6 را می توان همزمان به دو دستگاه متصل کرد و امکان سوئیچ بدون درز بین دو دستگاه را فراهم می کند. شیائومی Cloud Glow Light Effects 2.0 را به کیس شارژ اضافه کرده است که بررسی سطح باتری را برای کاربران آسان‌تر می‌کند.

کیف هندزفری Redmi Buds 6 از یک نشانگر نور ساده برای نشان دادن سطح شارژ استفاده می کند. یک چراغ روشن برای نشان دادن سطح شارژ زیر 25 درصد، دو چراغ برای 25 تا 50 درصد، سه چراغ برای 50 تا 75 درصد و چهار چراغ برای نشان دادن سطح شارژ بالای 75 درصد استفاده می شود.

Redmi Buds 6 از HyperOS Connect برای اتصال به چندین دستگاه پشتیبانی می کند. این هدفون دارای استاندارد IP54 بوده و در برابر گرد و غبار و آب مقاوم است. شیائومی Redmi Buds 6 در رنگ های سفید، مشکی و آبی عرضه خواهد شد. قیمت بلندگوی شیائومی Redmi Buds 6 حدود 199 یوان (28 دلار آمریکا) است.

۲۲۷۲۲۷

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما