اخبار روز سینما

علی نصیریان بازیگر سریال شهرزاد گفت اصالت هنرمند در مردمی بودن است!

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

مهر پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: اصالت یک هنرمند در روحیه مردمی اوست و مهربانی و محبت مردم بزرگترین پاداش برای یک هنرمند محسوب می شود.

علی نصیریان شامگاه چهارشنبه در مراسم تجلیل از 30 تن از شخصیت های صاحب نام عرصه فرهنگ و هنر در اردبیل گفت: خداوند متعال فطرت هنری و اخلاقی انسان را با عشق به عنوان مایه اصلی رشد و تعالی آفرید. ، تا در سایه عشق به بالاترین درجه معرفت برسم.

وی تصریح کرد: پرتوی از این خیر و زیبایی خداوند متعال در هنرمند متجلی شده است تا بتواند با خلاقیت و نوآوری خود در این عرصه پایداری داشته باشد و شالوده عشق را مبنای حرکت تحول آفرین خود قرار دهد.

این پیشکسوت سینما و تلویزیون با بیان اینکه خود هنرمند در گام اول از هنرش لذت برد و مردم را از این لذت محروم نکرد، گفت: رابطه هنر و هنرمند رابطه ای با اصالت و غیرقابل انکار است و در این میان لازم است هنر و هنرمندان را ارج نهاده و زمینه قدردانی از آنان را در عرصه های مختلف فراهم کنیم.

نصیریان اضافه کرد: هنرمندان تنها برای تشکر در این مراسم در استان اردبیل حضور پیدا کرده اند و تلاش می کنیم از افرادی که یک عمر وقت و فرصتی را صرف کارهای هنری کردند و حتی برای یک بار هم از این لذت ارزشمند و معنوی فروگذار نکردند، تجلیل کنیم. لحظه

وی در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: در این عرصه تنها نام نیک به یادگار می ماند و هنرمند نیز حامل این نام نیک است که همیشه جاودانه خواهد بود.

نصیریان افزود: در همه استان ها به ویژه اردبیل از قدردانی و میهمان نوازی مردم این استان که همواره به پیشرفت روزافزون در عرصه فرهنگ و هنر کمک کرده و در واقع اعتبار واقعی بخشیده است قدردان هستیم. . به شناسنامه هنرمندان و اهالی فرهنگ و رسانه.

وی تصریح کرد: هنر همچون چشمه جوشانی است که هنرمندان باید به بهترین نحو از آن بهره ببرند و در کنار استعدادهای بی نظیر خود قدر زندگی و وقت خود را بدانند و به دور از لذت گرایی مادی در اعتلای ارزش ها، معنویت و اخلاق نیز اقدامات موثری انجام دهند. جامعه را از بین ببرند

این مدرس و پیشکسوت عرصه هنر سینما گفت: این هنرمندان می توانند الگوی واقعی برای نسل های آینده باشند و فرصتی را فراهم کنند تا بیش از پیش در عرصه هنر و به عنوان هنرمندانی شایسته بدرخشند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا