اخبار روز سینما جهان

علی مشهدی سریال ۹۰شبی طنز می‌سازد

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین- نام علیرضا مسعودی به عنوان نویسنده بسیاری از سریال های طنز تلویزیونی ماندگار دیده می شود. از کمپ مسکونی و ساعت شاد تا سدونگ سدونگ، آقا و خانم سنگی و سه در چهار. او با استندآپ‌های خنده‌دار خود باعث می‌شود که بیشتر زبان‌ها جا بیفتد.

بسیاری از دوستانش او را علی مشهدی می نامند. بعد از «آخر خط» «نوروز رنگی» را به تلویزیون آورد که بسیار مورد توجه قرار گرفت، قرار بود فصل دیگری از این سریال ساخته شود اما به جایی نرسید و در نتیجه موضوع «همساده» شبکه نسیم بالا آمد.

تسنیم نوشت: مدتی بود که این اثر ترکیبی-درام در فضای رسانه ای مطرح می شد که قرار است با بازی و بازی بازیگران، شخصیت های حرفه ای کسب و کارها با حضور تماشاگران در داخل صحنه نمایش داده شود. در شبکه نسیم دیده می شود. علی مسعودی مجری این برنامه و نویسنده کوچه آقاکیا و بازی «آرماندو» و «بزنگاه» بود.

اما «همساده» ساخته نشد تا پای علیرضا مسعودی به ساخت سریال «بادل» که تنها چند قسمت از آن پخش شد باز کند و او در تازه ترین گفت وگوی خود با خبرنگار تسنیم به این نکته اشاره کرده است. نه اسم رضا عطاران بود، نه بی میلی شبکه سه و نه هیچ موضوع دیگری؛ «بعضی ها واقعا مغرضانه هستند و در مورد اتفاقی که افتاده گمانه زنی می کنند. اتفاقا پخش نشدن سریال به ما لطف داشت چون پخش نامنظم سریال به دردمان می خورد».

با این اوصاف خبر می رسد که علیرضا مسعودی یا علی مشهدی قرار است سریال جدیدی را به عنوان کارگردان آغاز کند. وی درباره جزئیات این سریال گفت: در حال گفت و گو و مذاکره برای شروع یک سریال 90 شب با مرکز صدا و سیما هستیم. من به این قالب طنز خیلی علاقه دارم و خاطره آن 90 شب برایم دلتنگی و خاطره را تداعی می کند. از طرفی با ساخت چنین سریال هایی می توان چهره های جوان و مستعد را معرفی کرد.

وی افزود: این سریال کمدی اجتماعی خواهد بود که احتمالا لوکیشن ثابتی خواهد داشت.

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا