نزدیک به 10 سال پیش بود که خبر ساخت سریالی درباره شهید صیاد شیرازی منتشر شد. سریالی که گویا تا امروز به نتیجه نرسیده و خبری از ساخت آن نیست.

به گزارش همشهری آنلاین، این سریال قرار بود ترور صیاد شیرازی و گوشه هایی از دوران کودکی او را به تصویر بکشد. تقریبا 30 قسمت برای تولید آن در نظر گرفته شده بود. اما اکنون خبر ساخت فیلمی از این شهید به گوش می رسد. این فیلم به کارگردانی جواد افشار به نظر می رسد در جشنواره فیلم فجر امسال رونمایی شود. محمدرضا شفیعی تهیه کننده این سریال است. شنیده ها حاکی از آن است که مارال بنی آدم و علی سرابی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

مارال بنی آدم و علی سرابی زوج بازیگری هستند که فیلم «در آغوش بگیر» ساخته بابک خواجه پاشا با بازی مارال بنی آدم نامزد اسکار شد.
علی سرابی همچنین بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما است.

جواد افشار که بیشتر با سریال «کیمیا» شناخته می شود، در این فیلم به زندگی شهید صیاد شیرازی می پردازد که قسمت هایی از آن در دوران جنگ به تصویر کشیده می شود.

نام فیلم “ماهیگیر” است. این دومین فیلم بلند جواد افشار است.

علی سرابی با گریمی متفاوت در نقش شهید سید شیرازی بازی می کند. مارال بنی آدم نیز نقش همسر هشید را بازی می کند. این اولین کار مشترک این زوج بازیگر است که در یک پروژه با هم هستند. مارال بنیدام در چندین تجربه سینمایی خود اقبال زیادی داشته و سال گذشته توانست در نقش پروین اعتصامی سیمرغ جشنواره را از آن خود کند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما