اخبار روز سینما

علیرضا قربانی با کنسرت جدید خود راهی کانادا می شود! / تور کنسرت علی رضا قربانی آبان ماه امسال در کانادا برگزار می شود! + جزئیات

علیرضا قربانی در چند شب اخیر در کاخ سعدآباد چندین اجرا داشته است. ائ از تور کنسرت کانادا در آبان ماه خبر داده است. آخرین حضور علیرضا قربانی در خارج از کشور برای برگزاری کنسرت مهرماه سال گذشته بوده است. او در شهر دِن هاگ هلند و در تاریخ ۲۹ می (۸ خرداد) در شهر گنت کشور بلژیک در خرداد سال 1401 کنسرت برگزار کرده است.

او همچنین در فروردین ماه سال گذشته قصد برگزاری کنسرت در آمریکا را داشت اما پس از یک بازجویی 4 ساعته موفق به اجرا نشد و به جای او سینا سرلک که در آمریکا اقامت داره به اجرا پرداخته است. او در کنسرت های چند شب اخیر خود این خبر را اعلام کرده است و در صفحه خود در اینستاگرام نیز اعلام کرده است که خوشحال است که افتخار اجرا برای هموطنان ساکن کانادا را دارد.

قربانی علاوه بر اجرای تور کنسرت در تهران، در شهر‌های تبریز، رشت، گرگان، کرمان، یزد، شیراز، تهران و جزیره کیش نیز اجرا داشته و نخستین اجرا‌های آن ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت‌ماه در سالن فخرالدین اسعد گرگانی شهر گرگان روی صحنه رفته است.

بلیط های تور کنسرت قربانی از 27 جولای شروع ساعت 15 سروع خواهد شد. کنسرت های او در چند وقت اخیر با حاشیه هایی نیز روبه رو بوده است. یکی از این حاشیه ها گرفتگی صدای او در کنسرت است. همچنین در اجرای او در کاخ سعد بود جای پارک های 200 هزار توانی بسیار جنجال ساز بوده است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا