اخبار روز سینما

علیرضا طلیسچی با این آهنگ کولاک کرد!

 

به گزارش شمانیوز به نقل از پی ام آپ، علیرضا طلیسچی خواننده موسیقی پاپ عصر یکشنبه سی ام آبان ماه با اثر تازه منتشر شده خود «پا قدم» روی صحنه برج میلاد تهران حاضر شد. کنسرت یکشنبه شب علیرضا طلیسچی 30 مهر ماه امسال در 2 جلسه برگزار شد. علیرضا طلیسچی کنسرت خود را با آهنگ زندگی جونم آغاز کرد و سپس ترانه های «تو فکر می‌کنی کی‌ای»، «نفس کی بودی تو»، «ای داد بر من»، «دیوونه دوست داشتنی»، «لیلا»، «یه دریا نریم»، «دل به دل»، «قاف»، «سختگیر» و «به تو چه» را اجرا کرد.

این خواننده آهنگ «به تو چه» را خواند که در ماه‌های اخیر محبوب شد و به یکی از پرطرفدارترین آهنگ‌های موسیقی پاپ تبدیل شد و سپس به سراغ آهنگ جدیدش «پا قدم» رفت که به تازگی منتشر شده است. .

او قبل از اجرای قطعه «پا قدم» با تشویق تماشاگران مواجه شد چرا که این آهنگ در مدت کوتاهی ۱۰ روزه تبدیل به آهنگی پرمخاطب و پرطرفدار شد. اثری که بارها توسط کاربران در صفحات مجازی به اشتراک گذاشته شده و با وجود فضای ارکستری و فضای نوستالژیک مورد توجه مخاطبان در هر سنی قرار گرفته است.

می توان گفت طلیسچی که برای انتشار یک اثر ارکسترال در فضای موسیقی پاپ امروزی ریسک کرده بود، پیش از اجرای این اثر گفت: «پیش بینی من درباره این قطعه درست و پاقدمش خوب بود.»

این اولین باری بود که طلیسچی از حضور ارکستری متشکل از نوازندگان زهی در کنار اعضای گروه خود بهره می برد.

«آخرش قشنگه»، «قرار نبود» و «ای دل غافل» قطعات پایانی این اجرا بودند.

محمد عارف (گیتار نایلون)، پارسا رفیع (گیتار الکتریک)، نیما اشکباری (بیس)، امیرحسین آزموده (پرکاشن)، ادوارد دانیال زاده (درامز) و مسیح منتظری (گیتار الکتریک) اعضای ارکستر علیرضا طلیسچی به رهبری امیر بهادر دهقان نوازنده کیبورد را تشکیل می‌دادند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا