اخبار روز سینما

علیرضا خمسه در برنامه زنده :بازگشت بابا پنجعلی به پایتخت 7

علیرضا خمسه در برنه زنده رود از بازگشت بابا چنجعلی به پایتخت 7 خبر داد.

علیرضا خمسه بازیگر نقش «بابا پنجعلی» در جریان حضور در برنامه زنده «زنده رود» از توافق عوامل «پایتخت» با صداوسیما خبر داد و عنوان کرد در صورت رسیدن این نمایش به مرحله تولید، همه بازیگران حضور خواهند داشت این به طور غیر مستقیم نشان می دهد که خود او به احتمال زیاد در این فصل حضور خواهد داشت.

به گزارش بازتاب آنلاین، علیرضا خمسه که به تازگی مهمان برنامه زنده «زنده رود» شده بود، نکات جالبی را درباره سرنوشت فصل هفتم پایتخت 7 مطرح کرد

او در ابتدا از توافق عوامل این سریال با صدا و سیما خبر داده و گفته :« صحبت‌هایی درباره تولید فصل هفتم پایتخت شده اما هنوز هیچ چیز قطعی نیست.»

اما مهم ترین قسمت صحبت های خمسه جایی است که او از حضور همه بازیگران فصل هفتم خبر داد: :«مردم در کوچه و خیابان از پایتخت می‌پرسند ما هم می‌گوییم امیدواریم. اگر قرار باشد سری جدید پایتخت ساخته شود همه گروه در آن حضور خواهند داشت.»

در واقع خمسه با اظهار نظری ظریف از بازگشت خود به سریال «پایتخت 7» خبر داده است. او در این سریال نقش «بابا پنجعلی» را بازی می کند. شخصیتی که در فصل ششم حضور نداشت و غیبت او مورد توجه قرار گرفت.

در فصل ششم بابا پنجعلی از دنیا می رود و اعضای بدنش به نیازمندان اهدا می شود. هنوز مشخص نیست محسن تنابنده و گروه نویسندگی چه بدلکاری برای بازگشت او در نظر گرفته اند.

علیرضا خمسه در برنامه زنده :بازگشت بابا پنجعلی به پایتخت 7

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا