اخبار روز سینما

علت مرگ کشتی بری وایت + بیوگرافی

در روزهای گذشته اخبار تکان دهنده ای از پای کشتی گیر معروف WWE بری وایت در رسانه ها منتشر شده است. منتظر علت مرگ کشتی گیر بری وایت باشید.

کشتی بری وایت به پایان رسید . تریپل اچ، مدیرعامل دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای، تریپل اچ، در توییتی رسما مرگ قهرمان سابق دبلیو دبلیو ای را تایید کرد. او در توییتی نوشت:

“مایک روتاندا عضو تالار مشاهیر WWE با من تماس گرفت تا خبر درگذشت ناگهانی ویندهام روتاندا (که بیشتر با نام بری وایات شناخته می شود)، یکی از اعضای خانواده WWE ما باشد. افکار ما با خانواده او است و از همه می خواهیم که در این زمان به حریم خصوصی خود احترام بگذارند. “

علت مرگ بری وایت کشتی است

علت مرگ بری وایت فاش شد

گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه بری وایت با یک بیماری تهدید کننده زندگی دست و پنجه نرم می کند. جزئیات دقیقی از ماهیت این بیماری در آن زمان فاش نشده بود، اما اکنون جزئیات بیشتری فاش شده است.

کشتی علت مرگ بری وایت است

علت مرگ کشتی گیر بری وایت چیست؟ ? شاون راس از خبرگزاری فایتفول در خبری ناراحت کننده اعلام کرد که با اجازه خانواده بری وایت، اوایل امسال بری وایت به کرونا مبتلا شد و عوارض این بیماری مشکلات قلبی او را تشدید کرد. در این گزارش همچنین آمده است که بری پیشرفت مثبتی در بهبودی خود داشته است و حتی بحث هایی در مورد بازگشت او به WWE نیز وجود داشته است. اما متاسفانه این ستاره امروز بر اثر سکته قلبی دار فانی را وداع گفت.

با انتشار خبر تکان دهنده درگذشت بری وایت، تسلیت ستارگان، هواداران و حتی سایر شرکت های کشتی آغاز شد. حتی شرکت بزرگ IMPACT که یکی از شرکت های مهم در عرصه کشتی است نیز با انتشار توییتی ناراحتی و تسلیت خود را اعلام کرد.

بری وایت در بین همکاران و طرفداران خود در سراسر جهان بسیار محبوب بود. از او به عنوان یکی از کاریزماتیک ترین و خلاق ترین ستاره هایی که صنعت تا به حال دیده است، یاد خواهد شد.

بیوگرافی کشتی بری وایت

یکی از فرزندان مایک روتاندا، ویندهام روتاندا، کار خود را در WWE به عنوان هاسکی هریس آغاز کرد. او با شخصیت بری وایت و تشکیل گروه خانواده سفید با لوک هارپر و اریک روآن به محبوبیت خود ادامه داد.

بری وایات که به یکی از بهترین کشتی گیران جهان تبدیل شده است، با معرفی شخصیت جدیدی به نام The Fiend به موفقیت خود ادامه داد. با این حال، او در سال 2021 به دلیل همه گیر شدن کرونا و کاهش درآمدهای شرکت WWE از این شرکت اخراج شد. با این حال، برنامه ریزی برای بازگشت بری وایات به WWE آغاز شد و او در سال 2022 به این سازمان بازگشت.

زندگینامه بری وایت، کشتی تا مرگ

در طول سال گذشته، طرفداران مشتاقانه منتظر بازگشت بری وایات به رینگ های کشتی بودند، اما او در هیچ رویدادی حضور نداشت. اخیراً اعلام شد که وی در سن 36 سالگی درگذشت. خانواده بری وایت هنوز به طور رسمی علت مرگ پسرشان را فاش نکرده اند، اما گزارش ها حاکی از آن است که او در چند ماه گذشته از یک بیماری جدی رنج می برد. بری وایت چهار فرزند داشت.

بری وایت در خانواده ای معروف در صنعت کشتی بزرگ شد. پدر، پدربزرگ و عموهای او کشتی گیر بودند و برادرش تیلور روتاندا، معروف به بو دالاس، یکی از با استعدادترین کشتی گیران WWE بود.

بری وایت در طول 14 سال فعالیت خود در کشتی، برای سازمانی غیر از دبلیو دبلیو دبلیو ای کشتی نگرفته است و توانسته با آن کمپانی سه بار قهرمان جهان و دو قهرمانی تگ تیمی شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد علت مرگ بری وایت کشتی است چرا؟ نظرات خود را با فیگار در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا