سرگرمی

علت فوت سعید راد چه بود؟ + تصاویر

بازتاب آنلاین، شهریورماه سال گذشته سعید راد در پی زمین خوردن در منزل دچار مصدومیت شد و پس از مراجعه به بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفت و پس از یک ماه توانست با واکر راه برود.

سعید راد که از اواخر سال گذشته اخبار نگران کننده ای از سلامتی خود منتشر می کرد در حالی درگذشت که تنها 3 ماه به تولد 80 سالگی اش باقی مانده بود.

عکس سعید راد و همسرش نوش آفرین

علت فوت سعید راد چه بود؟ + تصاویر

آدام همتی، بازیکن پرسپولیس، نوه سعید راد

علت فوت سعید راد چه بود؟ + تصاویر

علت فوت سعید راد چه بود؟ + تصاویرعلت فوت سعید راد چه بود؟ + تصاویرعلت فوت سعید راد چه بود؟ + تصاویر

سعید راد شهریورماه سال گذشته بر اثر زمین خوردن در منزل مجروح شد و پس از مراجعه به بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفت و پس از یک ماه توانست با واکر راه برود.

پیش از این دختر این هنرمند اعلام کرده بود که چون پروتز مورد استفاده به خوبی در پشت او قرار نگرفته بود، مشکلات بعدی پیش آمد. فیزیوتراپی، او دیگر قادر به راه رفتن نبود.

کم کم از اواخر سال گذشته مشکلات دیگری مانند عفونت ریه و مثانه به مشکلات راه رفتن او اضافه شد و او تحت عمل جراحی ناموفقی قرار گرفت. به طوری که این هنرمند حدود 10 ماه بیمار بود اما طی 2 ماه گذشته روند درمان به خوبی پیش نرفت تا اینکه دقایقی پیش عرصه هنر ایران این هنرمند را از دست داد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا